Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor een eerste keer is deze super scherp,ik worstel hier nog altijd mee,een hele mooie hoor,maar wel je witte tinten in het oog houden,heel goed gedaan hoor Grtrjes Francine
Vraagje, Heb je op je 2de foto mss. de achtergrond bewerkt ? Omdat ik op mijn scherm precies een selectie lijntje zie rondom de vogel en het hout waarop de vogel zit
De eerste foto , de tweede eigenlijk ook
grt. Ria
Vraagje, Heb je op je 2de foto mss. de achtergrond bewerkt ? Omdat ik op mijn scherm precies een selectie lijntje zie rondom de vogel en het hout waarop de vogel zit
De eerste foto , de tweede eigenlijk ook
grt. Ria
Aan de achtergrond ben ik niet geweest. Heb wel met Gimp de foto beetje verscherpt en contrast wat versterkt, meer niet.
Comment