Graag jullie reactie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stefan.
Collapse
X
-
-
Re: Stefan.
ik ga voor de 2de hoewel het een minder natuurlijke houding is komen de ogen heir wel beter uit alsook de schaduuw van de hoed.
groetjes
renske
-
Voor mij met stip de tweede foto ... Bij de eerste vind ik dat het gezicht teveel verdeeld is in een lichte en een donkere kant. Standpunt vind ik hier dan wel goed gekozen.
Tweede foto is al voor mij persoonlijk beter wat betreft de verdeling van het licht. Misschien nog ietske meer licht op het rechteroog laten vallen ?
De houding komt wel ietske onnatuurlijk over ... Chapeau als je model dit een uur zou volhouden ... De foto heeft me een " jaren stillekes " gevoel ...
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtVoor mij met stip de tweede foto ... Bij de eerste vind ik dat het gezicht teveel verdeeld is in een lichte en een donkere kant. Standpunt vind ik hier dan wel goed gekozen.
Tweede foto is al voor mij persoonlijk beter wat betreft de verdeling van het licht. Misschien nog ietske meer licht op het rechteroog laten vallen ?
De houding komt wel ietske onnatuurlijk over ... Chapeau als je model dit een uur zou volhouden ... De foto heeft me een " jaren stillekes " gevoel ...
groeten,
dekaOorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtOok 2 Pancho De houding vind ik niet slecht.
Ik denk als je daar in verder groeit, wij hier nog wat mogen verwachtenOorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtik ga voor de 2de hoewel het een minder natuurlijke houding is komen de ogen heir wel beter uit alsook de schaduuw van de hoed.
groetjes
renske
Comment
-
-
voor mij ook de tweedeeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
Comment