Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
exifs en welke camera of lens heb ik niet nodig.
kleuren zitten goed.
je hebt nogal weinig scherptediepte, dus waarschijnlijk een grote diafragma-opening.
ondanks dat, storende achtergrond:
links zie ik een cirekelvormig voorwerp, rechts zie ik een rechthoekig voorwerp die beide mn aandacht trekken.
onderaan de foto kan er een stukje groen af, de bloemen staan nogal hoog in de compositie.
links is er een bloem afgesneden
dus: volgende keer zorgvuldiger met de compositie omgaan.
exifs en welke camera of lens heb ik niet nodig.
kleuren zitten goed.
je hebt nogal weinig scherptediepte, dus waarschijnlijk een grote diafragma-opening.
ondanks dat, storende achtergrond:
links zie ik een cirekelvormig voorwerp, rechts zie ik een rechthoekig voorwerp die beide mn aandacht trekken.
onderaan de foto kan er een stukje groen af, de bloemen staan nogal hoog in de compositie.
links is er een bloem afgesneden
dus: volgende keer zorgvuldiger met de compositie omgaan.
Hiermee is alles gezegd voor mij, wel heel mooi van kleur ,volgende keer beter Grtjes Francine
[Mod]
Mag ik je vragen om rekening te houden met het forumreglement ivm het plaatsen van foto's en het openen van topics.
In de Beginnershoek mag je nl. per kalenderdag maximaal 1 topic met 3 verschillende foto's openen. Gisteren plaatste je twee nieuwe topics. Eentje te veel.
Comment