Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Variatie op een krokus.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Variatie op een krokus.

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
    Ik vrees dat je een viooltje bedoelt GR, en geen krokusje...
    Goed geprobeerd Bart en kan je best begrijpen doch dit is wel degelijk een krokus ! Moest het anders zijn zou ik dit vermelden hoor Maar kan het je bekoren ?
    Alvast bedankt voor bijdrage
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

goed gelukt! echt kunstwerkje
      groetjes
      hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        't Is abstract en dat vind je mooi of niet.
        Da's waar, je bent er voor of je bent er niet voor. Sorry, maar voor mij dus niet, veel liever naturel. Bloemen zijn niet voor niets mooi zoals ze zijn, hoef je voor mij niet meer aan te sleutelen. Met alle respect maar ik zie liever de goede fotograaf in jouw werk .

grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          goed gelukt! echt kunstwerkje
          Eens afwijken hé Hilde. Eens creatief zijn zoals jij zegt : een kunstwerkje.
          Thank you for the comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
          Da's waar, je bent er voor of je bent er niet voor. Sorry, maar voor mij dus niet, veel liever naturel. Bloemen zijn niet voor niets mooi zoals ze zijn, hoef je voor mij niet meer aan te sleutelen. Met alle respect maar ik zie liever de goede fotograaf in jouw werk .

grts
          Eerlijke opvatting en reactie Er niet achterstaan en toch even reageren dat is collegialiteit van niveau waarvoor mijn waardering en oprechte dank Edje
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Artistiek, scherp en mooie kleuren
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Je ziet dat je doordacht te werk bent gegaan in je bewerking. Het geheel is behoorlijk evenwichtig en toch ook enigszins dynamisch.
              Alleen het kleurverloop van de achtergrond van boven naar beneden toe kan me niet zo bekoren. De rest vind ik wel heel erg goed en fijn kijken!
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
              X