Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Variatie op een krokus.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Variatie op een krokus.

Klassieke krokussen zullen er wel genoeg zijn. Daarom een artistieke variante.

't Is abstract en dat vind je mooi of niet. Misschien eentje voor op onze foto-expo in Haacht eind maart !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Variatie op een krokus.

het is een echt kunstwerkje
    voor mij zou het gebruikt kunnen worden voor aan de muur
    zeer mooi
    grt Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

een mooie en ook goed gedaan.
      alleen de titel ontgaat me?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In de reeks "abstracten " zal hij wel niet misstaan ... Zelf verkies ik echter een realistisch beeld van de krokus ... maar dat zal wel komen door mijn geest moeite heeft met abstract denken
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
          het is een echt kunstwerkje
          voor mij zou het gebruikt kunnen worden voor aan de muur
          zeer mooi
          grt Rosie
          Hier ben ik het volkomen mee eens!

Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

Comment

Heel mooi. Precies een schilderijtje, die zou wel bij mij aan de muur passen

grt. Ria

Comment

Er hangen er nu twee aan de muur
              Dus ik wil niet jaloers overkomen
              Prachtig
              grt,
              Pimpeltje
              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
              Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                In de reeks "abstracten " zal hij wel niet misstaan ... Zelf verkies ik echter een realistisch beeld van de krokus ... maar dat zal wel komen door mijn geest moeite heeft met abstract denken
                groeten,
                deka
                Is inderdaad abstract maar daar heb ik geen moeite mee. Is eens een aangename afwisseling. Ik heb wel geen flauw benul van hoe je zoiets moet realiseren... Kan er een tipje van de sluier opgelicht worden ?

Groeten,

PEMA
                There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                (Ansel Adams)

Comment

GR, een krokus herken ik er bij de eerste oogopslag niet direct in. De omzetting is wel mooi van kleur en goed als abstract.
                  Ik persoonlijk zou de achtergrond onderste boven hier bekijken zodat het zwarte deel daar komt waar de minste kleuren zich in bevinden. Het is maar een idee. Of het wat zou worden moet je eerst kunnen zien.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Een heel mooi stukje kunstwerk hoor,eens wat anders dan de klassieke foto van een krokus,hier ben ik liefhebber van Grtjes Francine
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Klassieke krokussen zullen er wel genoeg zijn. Daarom een artistieke variante.
                      Groot gelijk om variaties te proberen, maar ik heb m'n twijfels over de achtergrond.
                      Heb je andere kleuren geprobeerd ?

greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Tof experiment!

groeten, Artep

Comment

Technisch mooi en wel speciaal van kleur maar het is toch zoeken naar die bloem. Niet echt men ding. Heb je de originele foto van de bloem nog ?
                          Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            een mooie en ook goed gedaan.
                            alleen de titel ontgaat me?
                            grt,bouk.
                            Variatie = verandering, andere invulling geven op een bestaande (ook in de muziek te vinden).
                            A.u.b. Bouk en bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
                            Is inderdaad abstract maar daar heb ik geen moeite mee. Is eens een aangename afwisseling. Ik heb wel geen flauw benul van hoe je zoiets moet realiseren... Kan er een tipje van de sluier opgelicht worden ?

Groeten,

PEMA
                            Kort samengevat : hoge lichten reduceren, bas-reliëf, hoogdoorlaat, nieuwe opname van twee beelden, daglicht, contrast en helderheid aanpassen. Daar zal je het moeten mee doen
                            Bedankt Pema en hopelijk niet te moeilijk

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                            GR, een krokus herken ik er bij de eerste oogopslag niet direct in. De omzetting is wel mooi van kleur en goed als abstract.
                            Ik persoonlijk zou de achtergrond onderste boven hier bekijken zodat het zwarte deel daar komt waar de minste kleuren zich in bevinden. Het is maar een idee. Of het wat zou worden moet je eerst kunnen zien.
                            Als de lichte kant bovenaan zit gaat de dieptewerking verloren, vandaar
                            Van harte dank Anaisje en het is van een echte krokus hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                            Groot gelijk om variaties te proberen, maar ik heb m'n twijfels over de achtergrond.
                            Heb je andere kleuren geprobeerd ?

greetz
                            Cheeta
                            Nee heb dit niet uitgetest daar ik deze weergave prima vond. Was ook beducht voor vlakke futloos gekleurde achtergrond.
                            Merciekes Cheeta.

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                            Technisch mooi en wel speciaal van kleur maar het is toch zoeken naar die bloem. Niet echt men ding. Heb je de originele foto van de bloem nog ?
                            In abstract is het zeker niet verboden te zoeken Pixxel en voor verschil van smaken heb ik respect. Ja, ik heb uiteraard de originele, een doodgewone opname met niets speciaals
                            Thanks voor je reactie

Rosie, deka, Tom, riha, Pimpeltje, artep, Francine allen oprecht bedankt
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik vrees dat je een viooltje bedoelt GR, en geen krokusje...
                              Stel je kritieken niet te scherp...
                              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
                              X