Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
poging tot een filmisch effect
Collapse
X
-
-
Re: poging tot een filmisch effect
Ik vind dit wel heel mooi uitgevoerd,je beeld helt wel iets naar rechts volgens mij,zou dat eens nazien,als ik je exif bekijk,had je gerust naar een f 16 mogen gaan,22 lijkt me nogal hoog,dan had je ook wat hogere sluitertijd gehad.T'is wel heel poetisch uitgevoerd hoor,hier hou ik wel vanGRtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk berichtEen mooi beeld maar ik zou de persoon niet op de foto geplaatst hebben.
ik vind het wel een sfeertje hebben
grt RosieGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht.......... maar ik zou de persoon niet op de foto geplaatst hebben.
ook is de meeste kleur verdwenen in het linker(boven)deel van de opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik hou wel van dit soort bewerkingen.
Met of zonder persoon, daar valt over te discussieren. Ik vind hem goed zoals hij is!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
-
Het effect kan mij wel bekoren! Voor mij ook met persoon maar met minder (grijze) weg. Ik zou dus de camera iets meer gedraaid hebben naar rechts.
Maar dan lag dat huisje weer meer in het midden.Meer inzoomen dan?
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
Het is niet omdat er filmisch effect in de titel staat dat je dan ook op zoek moet gaan
naar een scenario, maar dat doe je wel omdat de foto het oproept. Mij lijkt het iemand
die na een lange afwezigheid (gevangenis?) resoluut terug naar huis is gegaan. En nu,
met zijn thuis in zicht twijfelt, herinneringen aan zich voorbij ziet trekken, bedenkt wat
voor een goede lui zijn ouders waren. Maar hoe moeilijk hij het er had. Misschien heel
dat verleden laten voor wat het is. Misschien niet.
Die twijfel vind ik hier heel mooi gefotografeerd. Filmisch inderdaad.
Comment
-
het effect/bewerking vind ik best geslaagd de houding van het model wat minder
groetjes
renske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichthet effect/bewerking vind ik best geslaagd de houding van het model wat minder
groetjes
renske
het "model" was eigenlijk gewoon aan het wachten tot ik mijn statief had opgeklapt om door te wandelen, en wist niet dat ik de foto aan het maken was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtvoor mij een mooie fotoen doe mij maar met persoon, geeft me wat beweging dat de persoon meehelt met het beetje hellende huis, ik kan dat waarderen.
Is het de kleurtoon waarmee je het "filmisch effect" bedoelt ?
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtBen van dezelfde mening. Speciaal sfeertje doch mooiIs het de kleurtoon waarmee je het "filmisch effect" bedoelt ?
(als je vergelijkt met de originele foto, die zegt echt niets)
Comment
-
foto heeft wel iets, maar de persoon geeft imo geen meerwaarde
en nu muggenziften, het is miniem maar ik denk dat de foto een beetje schuin staat, kan ook aan mij liggenmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
Comment