Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Petit dragon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Petit dragon

Dag BD'rs,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een foto gepost heb, maar ik ben er nog hoor
    Ik heb het gewoon wat druk de laatste tijd.
    Anyway, hier nog eens een fotootje:

Bevindingen/raadgevingen/tips/constructieve commentaren zijn welkom

Focuslengte: 55 mm
    Diafragma: f/11.0
    Belichtingstijd: 0.125 s (1/8)
    ISO-equivalent: 800

Mvg,

G-rar
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Re: Petit dragon

Hoi Gerard, blij je weer terug te zien, sorry bedoel niet de foto hé Speciaal van kleur doch stoort me niet. Had wel dat donkere stukje achteraan ook mee in dezelfde kleurtoon verwerkt, persoonlijke mening.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Het kleine draakje zit achter glas vermoed ik en dat maakt het niet gemakkelijk. Door het licht in de bak mis je een beetje de natuurlijke kleuren. Als het draakje van jezelf is zou ik eens proberen zonder het glas een foto te maken. Ik ben er zeker van dat dit fraai kan worden.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik vind dit heeel mooi gedaan Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Het kleine draakje zit achter glas vermoed ik en dat maakt het niet gemakkelijk. Door het licht in de bak mis je een beetje de natuurlijke kleuren. Als het draakje van jezelf is zou ik eens proberen zonder het glas een foto te maken. Ik ben er zeker van dat dit fraai kan worden.
          Bedankt voor je reactie.
          Echter is deze foto genomen in de zoo van Antwerpen dus kan ik deze niet direct opnieuw proberen.

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Ik vind dit heeel mooi gedaan Grtjes Francine
          Bedankt !
          Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Working...
          X