Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste en de tweede vind ik heel mooi van compo Sien,maar spijtig dat je het licht niet meehad,valt allemaal wat donker uit,aan het gebouwtje links in de foto te zien denk ik dat je foto een beetje onderbelicht is,maar ik weet niet of ik het hier wel goed heb,meer ervaren mensen gaan je hier beter kunnen helpen denk ik. Grtjes Francine
PS ik denk dat je sluitertijd gerust wat naar beneden kon
Das al heel wat anders he, veel mooier hoor,de derde foto is veel mooier van kleur dan de andere twee, ik denk dat er in de andere twee een beetje teveel cyaan zit,ze zijn precies niet in orde van kleur,zou hier ook nog eens iets proberen aan te doen.Grtjes Francine
PS ik heb een handje geholpen met het bewerken, als je wil plaats ik hem,laat het me maar weten
ik hoop van je hiermee een beetje op weg geholpen te hebben,het is niet zo nauwkeurig gedaan maar het geeft een idee,ik hoop dat je er iets aan hebt Grtjes Francine
Comment