Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mss iets meer DOF ? , zodat ook de staart er nog scherp opstaat ?
Hoeft voor mij niet, vind het oké zo. Zou eventueel in nabewerking beetje meer oplichten in de rechtse donkere kant zodat er iets meer van de structuur zichtbaar is.
zwart of wit is het moeilijkste dat er is, en ik denk dat je hem zelf nog iets harder hebt gemaakt, mag iets zachter, je hebt nog detail in de vleugels
scherpte zit op de goede plaats, iets meer plaats in de kijkrichting
goeie foto
een beetje zachter gemaakt, maar de donkere (rechter) zijde van de vogel kreeg ik niet lichter zonder de foto te verprutsen, maar ik zal er zeker rekening mee houden bij mijn volgende opnames
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik heb nu beide foto's gedownload om ze daarna in snelle afwisseling te bekijken en de
verschillen te zien. En ik moet zeggen, best verbeterd binnen de mogelijkheden die je hebt.
Voor mij/ons is het wel veel makkelijker vergelijken als je zo'n update via de knop
'aanpassen' erbij zet in de openingspost. Dit is geen kritiek hoor: ik probeer alleen de
wereld een beetje naar mijn hand te zetten.
Bij nader inzien vind ik wel dat er wat scherpte is verloren gegaan.
Last edited by Plaatwerker; 7 maart 2011, 09:37.
Reden: nader inzien
Comment