Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten stad 01

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlaten stad 01

Vorige week ook eens een kijkje gaan nemen in Doel.
    Ik had wat mixed emotions want ik voelde me een ramptoerist maar tegelijkertijd kan je er zo'n mooie foto's trekken.
    Niet dat ik ga beweren dat ik die gemaakt heb, tenslotte ben ik nog maar een beginnerke.
    Dus alle commentaar wordt met open armen ontvangen

Camera: NIKON CORPORATION
    Model: NIKON D7000
    ISO: 100
    Belichting: 1/80 sec.
    Diafragma: 5.0
    Brandpuntsafstand: 18mm
    Flitser gebruikt: Nee

ISO: 200
    Belichting: 1/160 sec.
    Diafragma: 3.5
    Brandpuntsafstand: 18mm

ISO: 100
    Belichting: 1/160 sec.
    Diafragma: 3.5
    Brandpuntsafstand: 20mm

Bedankt voor je aanwijzingen, commentaar, etc ...
    Groetjes, Sabrina
    Last edited by sabbeke; 7 maart 2011, 08:52.
    NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

Re: Verlaten dorp 01

Ik heb er een tijd geleden ook een filmreportage gemaakt. Heb meegedaan daar aan een opname voor een nieuwe serie,...Doel heeft iets treurigs en onrechtvaardigheid naar de burgers toe...Het stemde mij tot nadenken, over hoe vergankelijk wij allemaal zijn, als een paar mensen(jouw medemens dus) over je lot gaat beslissen...
    De foto's vind ik goed, vooral omdat je met dit aspect juist rekening hebt gehouden en ze waarschijnlijk ook daarom hebt omgezet in zwart en wit....

Comment

Re: Verlaten stad 01

Ik vind de 2e het mooiste, zo door dat gebroken raam...

Comment

Thx voor de commentaren.
        Iemand nog adviezen over de technische zaak want daar worstel ik toch mee hoor.
        Groetjes, Sabrina
        NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sabbeke Bekijk bericht
          Thx voor de commentaren.
          Iemand nog adviezen over de technische zaak want daar worstel ik toch mee hoor.
          Groetjes, Sabrina
          Technisch zullen de deskundigen hier (mss) wel van mening verschillen. Zoals ik ernaar kijk, vind ik het goed. Ik zie scherpte, daar waar ik dat wil zien. Ik denk dat wanneer er geen reactie komt op de technische uitvoering, dat men dan wel tevreden zal zijn. Met andere woorden geschreven, het zit goed in elkaar.

Comment

Ik vind de tweede heel erg mooi in de eerste had je hek op het eerste zicht iets meer rechts mogen staan denk ik,maar ik twijfel toch hoor,voor de derde was het misschien nog mooier geweest had je jezelf pal in het midden gepositioneerd zodat de foto meer symmetrisch werd.Dit zijn maar ideetjes hoor ik heb de waarheid ook niet in pacht,al bij al een heel mooi reeksje vind ikGrtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

@ BenHak > Thx voor de commentaar
              @ Francine > Bij de derde heb je gelijk, ik zie het nu ook. En daarom is commentaar geven op foto's dus goed se.

Comment

Working...
              X