Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vallen blaadjes soms niet spontaan af?
En stel dat ik ze verniel; ik heb ze wel betaald, dus......
Ik had toch ook het gevoel van arme bloem, nu heeft de fotograaf er blaadjes afgetrokken om een mooi zicht te hebben op stamper en meeldraden.
Dus voor mij is dit een droevige foto van een mishandelde bloem.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Ik had toch ook het gevoel van arme bloem, nu heeft de fotograaf er blaadjes afgetrokken om een mooi zicht te hebben op stamper en meeldraden.
Dus voor mij is dit een droevige foto van een mishandelde bloem.
Sta je er ook bij stil als je een steak of iets anders dierlijks eet dat men daar dieren heeft voor moeten doden? Dierenmishandeling?
Sta je er ook bij stil als je een steak of iets anders dierlijks eet dat men daar dieren heeft voor moeten doden? Dierenmishandeling?
Dit wordt off-topic zo. Mijn stelling is dat je bij fotografie niets opzettelijk kapot maakt of vernield wat "levend" is.
Jouw stelling heeft niets met fotografie te maken maar met de voedingsindustrie. En ja, ik sta daar bij stil een lees het boekske van Gaia dat ik krijg van ons moeder.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment