Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stamper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stamper

[QUOTE=Happy Genes;3039867]Dit wordt off-topic zo. Mijn stelling is dat je bij fotografie niets opzettelijk kapot maakt of vernield wat "levend" is.
    Jouw stelling heeft niets met fotografie te maken maar met de voedingsindustrie. /QUOTE]

En wie zegt dat ik die blaadjes er heb afgetrokken??? Kunnen die niet spontaan vallen??? En " if so " wat is het verschil???
    En waar blijft hier uw commentaar??
    Last edited by HEYLO; 7 maart 2011, 23:45.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht

En wie zegt dat ik die blaadjes er heb afgetrokken??? Kunnen die niet spontaan vallen??? En " if so " wat is het verschil???
      En waar blijft hier uw commentaar??
      Ja, blaadjes kunnen spontaan afvallen in de fleur van hun bloei. Gelukkig heb je ze zelf betaald en niet kado gedaan want het is jammer dat het boeket zo snel zijn glorie heeft verloren.

Ik heb nog eens goed gekeken naar je foto en mijn oog wordt spontaan getrokken naar de onderkant van de tulp. Daar ligt ook voor mij de belichting. Naar boven toe wordt het donkerder, dus je stamper trekt niet meteen de aandacht. Die gaat dan naar de meeldraden opzij die scherper zijn dan de stamper.
      Het kadertje heb je er goed bij gekozen en je hebt een bescheiden handtekening geplaatst. De vierkante uitsnede past perfect bij dit beeld.

Bedankt om me attent te maken op een andere foto want jammer genoeg heb ik niet de tijd om alle nieuw geposte foto's door te spitten. En vaak zitten daar ook schoontjes bij.
      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Louis,

vind hem weer heel subtiel van belichting en kleur.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
        X