Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flanders Horse Expo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flanders Horse Expo

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Het is een L-lens. Maar dan wel een 2de handsje van enkele jaren oud.
    De jumpingfoto's zijn vanuit het publiek genomen, want op dat moment voelde ik mij te onzeker om met de profs de piste in te gaan...

mvg,
    Bart
    Als deze vanuit het publiek genomen is, dan is het nog een grotere prestatie,zou je mij van deze je exif meedelen,je zou me daar een stuk mee vooruit helpen,indien je deze liever voor jezelf houd,alle respect en even goeie vrienden Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys
      Als deze vanuit het publiek genomen is, dan is het nog een grotere prestatie,zou je mij van deze je exif meedelen,je zou me daar een stuk mee vooruit helpen,indien je deze liever voor jezelf houd,alle respect en even goeie vrienden Grtjes Francine
      Ik dacht dat de gegevens ingesloten waren.
      Als ik deze middag thuis kom zal ik ze voor je opzoeken. Ik heb er geen probleem mee deze te geven.

mvg,
      Bart
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
        Ik dacht dat de gegevens ingesloten waren.
        Als ik deze middag thuis kom zal ik ze voor je opzoeken. Ik heb er geen probleem mee deze te geven.

mvg,
        Bart
        Het kan best zijn dat ze ingesloten zitten,maar ik weet niet hoe ik ze moet kunnen zien,alvast van harte bedankt hoor Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys
          Het kan best zijn dat ze ingesloten zitten,maar ik weet niet hoe ik ze moet kunnen zien,alvast van harte bedankt hoor Grtjes Francine
          Graag gedaan.
          In Sport, Fotobeoordeling staat ook een reeksje, maar enkel mennen. Geen jumping.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Zoals beloofd, de exif-gegevens:

foto 1.
            1/320
            f/2.8
            ISO 1.000

foto 2.
            idem 1ste foto

foto 3.
            1/250
            f/2.8
            ISO 800

mvg,
            Bart

Comment

Working...
            X