Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spring is in the air

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spring is in the air

canon eos 550d
    1/200s
    f 7.1
    iso 100
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: spring is in the air

Vind de compo veel te druk, foto boeit niet echt. Ook is hij denk ik overbelicht..

Comment

Voor mij hetzelfde als hierboven. Als je het hebt over 'sping' dan zou je meteen denken aan kleurrijke bomen, felle bloemen, ..
      Misschien had het een beter effect gehad als je de witbalans heel warm had gemaakt
      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Met deze ga je toch een beetje de mist in Sien. Ik heb reeds beter en mooier van jou gezien. Is inderdaad overbelicht en ook niet zo scherp. Ook heel druk. Geen exifs achter de foto, dus moeilijk om advies te geven dan. Op naar de volgende zou ik zeggen, maar dan ook liefst met de exif gegevens er bij.
        Groetjes

Comment

Ik volg de voorgangers.
          EN de foto is scheef. Kijk eens goed naar de touwen van de schommel...
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Wellicht voelde jij veel "spring in the air " bij het maken van deze foto ... Je wou dit gevoel wellicht dan ook via de foto met ons delen. Helaas moet ik de voorgangers volgen en voel ik weinig " spring " ... Geen nood, ze voorspellen mooi weer de komende dagen, dus kan je misschien je kans opnieuw wagen.
            groetjes,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
            X