Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

landschappen Costa Rica

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• landschappen Costa Rica

We zijn op vakantie geweest naar het prachtig mooie Costa Rica. Hopelijk genieten jullie nu een beetje mee zoals wij genoten hebben. Tips en raadgevingen zijn meer dan welkom

grt. Ria

dit was het uitzicht dat wij genoten boven op de "berg" rondom ons hotel

dit is Arenal een slapende vulkaan

op weg naar de Arenal

Hier de updates van mijn foto's. Ik dacht eerst dat de kleuren en scherpte verloren gingen met het verkleinen, maar het gebeurt bij het plaatsen op tinypic e.d. dus heb ik ze in tinypic een beetje herwerkt, maar het kan toch de bedoeling niet zijn om zo telkens mijn foto's opnieuw te bewerken. Zo, hoe kan ik dat vermijden

Last edited by riha; 5 maart 2011, 19:31. Reden: update

Re: landschappen Costa Rica

't Zijn mooie landschapjes maar ze ogen zo grauw en grijs!?
    En onscherp!?
    Is er iets fout gelopen met je bewerking want de Exif's tonen toch "normale" waarden voor dit soort opnames???
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Foto's ogen inderdaad nogal somber... alsof dat prachtige Costa Rica liever niet wordt
      gefotografeerd. Maar als je er zelf bent geweest zullen die foto's bij jou wel een heel
      andere indruk maken en nalaten.

Comment

Ik volg vorige comment,zou eens de helderheid een beetje omhoog doen en de kleur iets verzadigen,denk dat ze er dan heel anders gaan uitzien Costa Rica aaahhh zou ik ook graag eens doen Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Mooie reeks spijtig dat de weersomstandigheden je hier wat parten speelden zo te zien.

Comment

Riha, dat is lang geleden ! De foto's missen wat pit, ze zijn nogal aan de fletse kant. Hoge lichten een beetje reduceren en iets meer contrast zou al heel wat helpen ! Toch niet zo moeilijk denk ik
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

bedankt voor jullie reacties, maar ik weet niet hoe je foto's moet verkleinen zonder verlies van kleuren en detail want dat is de reden waarom mijn foto's zo flets zijn de originele zijn wel mooi en fleurig van kleuren. Dus alle hulp is meer dan welkom
              grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                ......... Dus alle hulp is meer dan welkom.
                S&H gebruiken.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als het weer wat bewolkt, somber is, daar kun je niet veel aan veranderen, maar ik vind het vooral spijtig dat ze alle drie zo onscherp zijn. Jammer.
                  Groetjes

Comment

Working...
                  X