Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
nu mogen ze verder nog zeggen over deze foto wat ze willen...je licht is, voor mij althans, zeer mooi gevangen.
Waarschijnlijk waren ze aan het overleggen welke steunbalk ze eerst een duwtje gingen verkopen
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
GR, geen gemakkelijke opdracht om tot een dergelijk resultaat te komen.
Alle details goed zichtbaar ondanks de moeilijke werkomstandigheden. Je kan niet staan waar je wil en moet er het beste van zien te maken. Met of zonder goed licht, geslaagde foto
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
lol
zeer geslaagde foto.
mijn fantasie slaat volledig op hol bij deze foto. ik zie in gedachte deze twee mannen al in de grijparm hangen.
(waarschijnlijk omdat ik gisteren naar jurassic parc heb gekeken)
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Waarschijnlijk waren ze aan het overleggen welke steunbalk ze eerst een duwtje gingen verkopen
Hopelijk was de 'gele' niet de opzichter die aan de kraanman duidelijk kwam maken dat dat muurtje waarna ze wijzen deze was die afgebroken moest worden en niet deze waar ze nu op het puin van staan
Weer mooi vastgelegd, Raymond
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
nu mogen ze verder nog zeggen over deze foto wat ze willen...je licht is, voor mij althans, zeer mooi gevangen.
Ja licht hé Marc Altijd belangrijk in fotografie, en je moet niet enkel zien maar er ook iets mee doen.
Marc, alvast een oprecht gewaardeerde dank
Aan de comments te zien deze waarschijnlijk een beetje laat gezien,ik vind het een hele mooie foto met een heel leuke inhoud hoor, prima gedaan Raymond Grtjes Francine
Ja een echte foto met veel inhoud ik hoor ze praten en puzzelen hoe ze verder gaan
Poehhhh ga maar in hun schoenen staan en in die van jou GR
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment