Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto,s nikkon D3100d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste foto,s nikkon D3100d

hopelijk een beetje wijze raad van jullie.

Het is ook de eerste maal dat ik fotografeer

Re: eerste foto,s nikkon D3100d

Vectra, ik heb hier al minder goede als eerste zien binnenkomen. Als je enkele weken later kijkt zijn ze al een heel stuk beter geworden. Lezen en leren is de boodschap, helpende handen komen er wel aan
    Je hond staat er mooi op en de plaats is ook goed gekozen.
    De omgeving straalt rust uit en de hond waakzaamheid
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Dat is een hele mooie voor een eerste keer hoor,een mooi dier ook ,goed gedaan Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

ga in dit geval voor...of de hond of voor de omgeving.
        nu past het 1 niet zo bij het ander.
        misschien als je hier had geflitst met een groot/open diafragma, had het nog leuk kunnen worden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bedankt om te reageren zei het is eerste foto waar ik een beetje tijd heb voor genomen

Comment

Mooie hoor. Ik had er zelf wel de grijze weg eraf gesneden. En omdat het visueel beter uit te leggen is post ik hier mijn vb. Heb je dit niet graag haal ik hem er wel terug af.

Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
              Mooie hoor. Ik had er zelf wel de grijze weg eraf gesneden. En omdat het visueel beter uit te leggen is post ik hier mijn vb. Heb je dit niet graag haal ik hem er wel terug af.