Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto,s nikkon D3100d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste foto,s nikkon D3100d

hopelijk een beetje wijze raad van jullie.

Het is ook de eerste maal dat ik fotografeer

Re: eerste foto,s nikkon D3100d

Vectra, ik heb hier al minder goede als eerste zien binnenkomen. Als je enkele weken later kijkt zijn ze al een heel stuk beter geworden. Lezen en leren is de boodschap, helpende handen komen er wel aan
    Je hond staat er mooi op en de plaats is ook goed gekozen.
    De omgeving straalt rust uit en de hond waakzaamheid
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Dat is een hele mooie voor een eerste keer hoor,een mooi dier ook ,goed gedaan Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

ga in dit geval voor...of de hond of voor de omgeving.
        nu past het 1 niet zo bij het ander.
        misschien als je hier had geflitst met een groot/open diafragma, had het nog leuk kunnen worden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bedankt om te reageren zei het is eerste foto waar ik een beetje tijd heb voor genomen

Comment

Mooie hoor. Ik had er zelf wel de grijze weg eraf gesneden. En omdat het visueel beter uit te leggen is post ik hier mijn vb. Heb je dit niet graag haal ik hem er wel terug af.

Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
              Mooie hoor. Ik had er zelf wel de grijze weg eraf gesneden. En omdat het visueel beter uit te leggen is post ik hier mijn vb. Heb je dit niet graag haal ik hem er wel terug af.

Dat ziet er inderdaad beter uit heb me laten vertellen dat je het beeld in drie moet denken en op een van die kruisingen je onderwerp best kan staan ?
              klopt dit ?

Comment

Voor een eerste foto is dit zeker niet slecht! Er zijn inderdaad misschien een paar verbeterpuntjes, zoals de compositie die nu ietske sterker geworden is mits het wat bijsnijden... misschien wat oplichten van de schaduwen van de hond,...

Maar dat zou nu al te ver beginnen leiden... Een goed begin alvast! Je ziet dat je over deze foto nagedacht hebt!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Voor een eerste foto is dit zeker niet slecht! Er zijn inderdaad misschien een paar verbeterpuntjes, zoals de compositie die nu ietske sterker geworden is mits het wat bijsnijden... misschien wat oplichten van de schaduwen van de hond,...

Maar dat zou nu al te ver beginnen leiden... Een goed begin alvast! Je ziet dat je over deze foto nagedacht hebt!
                  Hier ben ik het mee eens. De donkere delen (kop van de hond) bevat weinig detail. Maar voor een eerste opname, zeker niet slecht! Doe zo verder (met de nuttige tips die je hier krijgt, komt het zeker in orde!)

Tom
                  Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                  Mijn Website

Comment

Ik volg, zeker geen slechte beginner, de update mag gezien zijn, nu ligt de nadruk op de hond. En zoals gezegd, de hond een beetje oplichten en wat meer contrast en hij is
                    Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                      Ik volg, zeker geen slechte beginner, de update mag gezien zijn, nu ligt de nadruk op de hond. En zoals gezegd, de hond een beetje oplichten en wat meer contrast en hij is
                      Ben het hier volledig mee eens Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

Comment

Working...
                      X