Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Men zus, broertje en ik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Men zus, broertje en ik

Alle tips welkom!!!
    1/250
    f11
    ISO 200
    daglicht
    [/IMG]

1/500
    f16
    ISO 200

[/IMG]
    Last edited by Marijkeb; 7 maart 2011, 18:18.
    canon 500 D /18-55mm IS, tamron 28-75mm

Re: Men zus, broertje en ik

ik mis de foto...
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marijkeb Bekijk bericht
      Alle tips welkom!!!
      1/250
      f11
      ISO 200
      daglicht

1/500
      f16
      ISO 200

[/IMG]

http://[img]http//i51.tinypic.com/juz8tf.jpg
      er staat een http:// te veel op :-))
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Je diafragma heb je volgens mij te veel dichtgedraaid.
        Nu komen de ganzen niet genoeg uit de achtergrond los. Da's mijn mening hoor, misschien was het wel jou bedoeling.
        Het is ook jammer dat de meest rechtse gans in de schaduw loopt, en dat ze allemaal hun pootjes kwijt zijn.

(Het stoort me ook een beetje dat je Men zus schrijft, terwijl het mijn zus is. "Dat is SMS-taal" zegt men dan meestal verontschuldigend, maar beperk het gebruik ervan dan ook tot je GSM, want in de gewone omgang komt dat voor veel "oude" mensen vervelend over. Ik zie trouwens dat je in het onderwijs staat....)
        Last edited by dréten; 7 maart 2011, 19:12.

Comment

ik vind deze wel goed, maar zoals men voorganger zegt, dat de rechtse gans in de schaduw loopt en de pootjes

Mvg,
          Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Inderdaad, zoals voorgangers al aangeven, nog wat letten op de compo ... Maar niet makkelijk met deze vluggertjes ...
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Je diafragma heb je volgens mij te veel dichtgedraaid.
              Nu komen de ganzen niet genoeg uit de achtergrond los. Da's mijn mening hoor, misschien was het wel jou bedoeling.
              Het is ook jammer dat de meest rechtse gans in de schaduw loopt, en dat ze allemaal hun pootjes kwijt zijn.

(Het stoort me ook een beetje dat je Men zus schrijft, terwijl het mijn zus is. "Dat is SMS-taal" zegt men dan meestal verontschuldigend, maar beperk het gebruik ervan dan ook tot je GSM, want in de gewone omgang komt dat voor veel "oude" mensen vervelend over. Ik zie trouwens dat je in het onderwijs staat....)
              Ok ik zal er rekening mee houden (is soms een beetje een gewoonte) die pootjes mis ik inderdaad ook maar ze kwamen redelijk vlug op me af en ik kon niet meer naar achter lopen :-)

Comment

Vind deze best mooi, maar volg ook de vorige comment ivm de compo Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

Comment

Dit was dus foto nr 2

Comment

Working...
                  X