Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pas begonnen met fotografie, en ik kan wel wat tips gebruiken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: pas begonnen met fotografie, en ik kan wel wat tips gebruiken

    Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
    Wat de foto betreft: mooi hoor
    Er is zeker ruimte voor verbetering, vooral qua belichting... maar de meeste andere factoren (compositie, scherpte, onderwerp) vind ik zeker niet slecht.
    Ik denk er net hetzelfde over.
    Mag ik er toch ook aan toevoegen dat ik het knap vind dat je ondanks een F1.8 en een ISO800 een zeer scherp beeld behoud...

    De sepia- toon kan mij hier echter niet zo bekoren. Ik zou hem graag eens in puur zwart/wit zien...

    Groetjes!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #17
      Re: pas begonnen met fotografie, en ik kan wel wat tips gebruiken

      Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
      Ik denk er net hetzelfde over.
      Mag ik er toch ook aan toevoegen dat ik het knap vind dat je ondanks een F1.8 en een ISO800 een zeer scherp beeld behoud...

      De sepia- toon kan mij hier echter niet zo bekoren. Ik zou hem graag eens in puur zwart/wit zien...

      Groetjes!

      oei was 1.8 en iso800 niet goed dan? ik was men nieuwe lens maar snel aan het proberen

      en hetzelfde voor de sepia toon, dat was ook maar een probeersel in lightroom.

      ik had ergens gelezen dat deze lens (canon f1.8 50mm prime) het beste op 2.5 gebruikt wordt voor portretten?

      Comment


      • #18
        Re: pas begonnen met fotografie, en ik kan wel wat tips gebruiken

        Oorspronkelijk geplaatst door jm188 Bekijk bericht
        okok, dan is et 600, ik heb geen andere keuze op flickr, op de foto klikken voor de grote versie

        zo goed ?
        Ik had hetzelfde probleem toen ik m'n eerste foto's op BD wilde posten.
        Ik fotografeer in RAW en exporteer dan, na de eventuele aanpassing(en), de foto naar jpeg en selecteer daar 900 pixels. Deze foto kan je dan uploaden naar Flickr en vervolgens naar BD.
        Hopelijk helpt deze uitleg een beetje.
        Grtjs,
        Rudy
        www.facebook.com/RudyPeirePhotography
        http://www.rudypeire.net

        Comment

        Working...
        X