Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kids (4)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kids (4)

    En nog eentje....


    Model: Canon EOS 550D
    ISO: 400
    Exposure: 1/125 sec
    Aperture: 5.6
    Focal Length: 55mm
    Flash Used: Yes

    Worden jullie het nog niet beu????

  • #2
    Re: kids (4)

    ik heb wel bewondering op technisch gebied, maar voor mij te wit wit
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: kids (4)

      Dat vind ik nu wel zeer mooi gedaan
      en aan haar gezichtje te zien doet ze het nog graag ook
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: kids (4)

        Pose is speels ....en de dochter had er blijkbaar toch wel plezier in ...
        Voor mij heb je hier ook wel een beetje teveel last van de schaduw. Model verderaf van het doek plaatsen indien technisch mogelijk ... Persoonlijk zou ik niet gegaan zijn voor een foto waarop de dochter helemaal staat, ik vind dat de stoel nu nog teveel aandacht krijgt in plaats van je dochter....Misschien eens een compo proberen waar je slechts een gedeelte van je dochter op plaatst met dan een gedeelte van de stoel .... Maar dat is mijn persoonlijke visie en smaak bij deze foto. Je bent in elk geval druk aan het oefenen.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: kids (4)

          Jullie willen echt niet weten wat ik haar allemaal heb moeten beloven om haar voor de lens te krijgen....

          Dank jullie wel voor de reacties.
          Ik wilde ook wel eens iets anders dan een close-up vandaar dat lore er eens volledig opstaat. (Neen mens moet op alles eens oefenen he)...
          Maar misschien dan beter een andere pose.... Ik probeer het de volgende keer zeker opniew!

          Comment


          • #6
            Re: kids (4)

            Ik vind het anders wel een mooie hoor,zou haar wel wat verder van de achtergrond plaatsen zodat je die schaduwen kwijt speelt Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Re: kids (4)

              Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              ik heb wel bewondering op technisch gebied, maar voor mij te wit wit
              Ik vind het wit niet storend. Mooi plaat maar idd jammer van je schaduw...

              Groeten,

              PEMA
              There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
              (Ansel Adams)

              Comment


              • #8
                Re: kids (4)

                Dank jullie wel voor de reacties!

                Bij een volgende oefening zal de schaduw dus de grote uitdaging worden....

                Comment


                • #9
                  Re: kids (4)

                  Je hebt hier waarschijnlijk het sterke zijlicht van een raam gebruikt (zon), de schaduwen kon je oplossen met een invulflits of aan de linkerkant een sterke lamp plaatsen. De compo is mooi en het wit / wit mag er voor mij ook zijn, het gaat al wat naar High key.
                  Photography is an art of observation.

                  Comment


                  • #10
                    Re: kids (4)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                    Je hebt hier waarschijnlijk het sterke zijlicht van een raam gebruikt (zon), de schaduwen kon je oplossen met een invulflits of aan de linkerkant een sterke lamp plaatsen. De compo is mooi en het wit / wit mag er voor mij ook zijn, het gaat al wat naar High key.
                    Idd, een groot raam links van lore...
                    Invulflits heb ik geprobeerd, maar jammergenoeg niet met het gewenste resultaat.
                    Rechts is een open keuken, misschien had ik daar het licht moeten aandoen....
                    Testje voor de volgende keer....
                    Bedankt voor je reactie!

                    Comment

                    Working...
                    X