Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel mooi van kleur en komt super natuurlijk over. Je hebt de vogel echt gevangen terwijl hij schijnbar van niets weet en rustig verder eet of verzamelt...
De compositie zit ook goed alsook de scherpte.
Enfin, hij heeft alles wat nodig is denk ik...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
'k ga hem niet analyseren...hij is voor mij gewoon te mooi voor woorden
"Mijn Anaisje" heeft spontaan m'n 400mm komen lenen en is de tuin ingetrokken bij het zien van je sijsje...pas maar op...concurrente in aantocht
Sedert het eten in het restaurant (voederbakjes) gewijzigd werd komt er een totaal andere doelgroep op af...dus hou je maar vast
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Off topic:
Terwijl ik dit schrijf, zie ik haar zitten in haar geïmproviseerd schuilhutje en is best wel grappig Want momenteel passeert er van alles behalve het kleine grut...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Prachtig weergegeven deze mooie tuingast. Is bezig met zijn geliefkoosde maaltijd, hier in de streek 'trienebotten' genoemd. Westvlamingen zullen dit wel begrijpen. Sijsjes worden hier 'trienen' genoemd, en de botten de zaaddoosjes van de els, op deze zaadjes zijn de sijsjes verzot (dit eventjes off topic).
Groetjes
Proficiat met je sijsje,staat er heel mooi op
Terwijl ik zat te verkleumen hebben jullie de draak met mijn namaak tentje gestoken
Geen sijs te zien hier, tentje schrikt af
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment