Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bjorn, bij de laatste weet ik maar al te goed dat het bijna niet mogelijk is om zo een bloempje uit een bosje goed in beeld te krijgen. Ik denk om dit goed en helemaal scherp tot in het hartje te krijgen je de macro toer op moet. Weten doe ik het niet, maar het lukt mij ook niet om er eentje uit te halen.
Je eerste en tweede foto zijn de betere, met voorkeur voor 1.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik vindt 2 ok. Zou het nog croppen tot een vierkant formaat, en gezien de sfeer van de kleuren en de compositie vindt ik het verder een perfecte foto, en hoeft hij niet veel scherper te zijn,.. integendeel. erg goed
Ik vindt 2 ok. Zou het nog croppen tot een vierkant formaat, en gezien de sfeer van de kleuren en de compositie vindt ik het verder een perfecte foto, en hoeft hij niet veel scherper te zijn,.. integendeel. erg goed
Zoals Tini ook vaststelt, te weinig scherpte. Trouwens begrijp niet waarom onscherpe beelden geplaatst worden Op de tweede na, beter werken aan je compositie !
Ok..ok..ok fotootje eens in photoshop geopend, inderdaad ze is nergens scherp. Maar zo zie je dat toch niet Waarschijnlijk al een serieuze crop ofzo, precies tetris als ik wat inzoom,.. scheelt wat mee. Maar op zich vindt ik ze niet zo mis.
Comment