Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

They're ready 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• They're ready 2

Met het prachtige weer komen ze al eens piepen, maar voluit opengaan doen ze nog niet.

Graag commentaar
    Last edited by Bjorn B; 3 maart 2011, 20:26.
    Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Re: They're ready 2

Er staat nog eentje te wachten om ook gepost te worden, maar tinpic werkt wat tegen :s
    Last edited by Bjorn B; 3 maart 2011, 20:29.
    Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Comment

Ik hou meest van de tweede foto, ik vind de compo mooier,mooi gedaan deze Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Voila... na een internetpanne is hij er toch geraakt

(mist wat scherpte in de kern, maar vond het zeker de moeite waard om hem te posten.

Mvg Bjorn

Comment

Geen tips of kritiek meer ?

Comment

Bjorn, bij de laatste weet ik maar al te goed dat het bijna niet mogelijk is om zo een bloempje uit een bosje goed in beeld te krijgen. Ik denk om dit goed en helemaal scherp tot in het hartje te krijgen je de macro toer op moet. Weten doe ik het niet, maar het lukt mij ook niet om er eentje uit te halen.
            Je eerste en tweede foto zijn de betere, met voorkeur voor 1.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ok, bedankt Anaisje

mvg Bjorn

Comment

als je aan zoiets begint moet weten waar je de scherpte plaatst, mis ik bij alle drie
                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vindt 2 ok. Zou het nog croppen tot een vierkant formaat, en gezien de sfeer van de kleuren en de compositie vindt ik het verder een perfecte foto, en hoeft hij niet veel scherper te zijn,.. integendeel. erg goed
                  "Why fake it, when you can create it"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galileo Bekijk bericht
                    Ik vindt 2 ok. Zou het nog croppen tot een vierkant formaat, en gezien de sfeer van de kleuren en de compositie vindt ik het verder een perfecte foto, en hoeft hij niet veel scherper te zijn,.. integendeel. erg goed
                    Niet veel scherper? Ze zijn nergens scherp
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Niet veel scherper? Ze zijn nergens scherp
                      yep, niemand zet zijn leesbril toch niet af voor de determinatie van een bloem
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Zoals Tini ook vaststelt, te weinig scherpte. Trouwens begrijp niet waarom onscherpe beelden geplaatst worden Op de tweede na, beter werken aan je compositie !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ok..ok..ok fotootje eens in photoshop geopend, inderdaad ze is nergens scherp. Maar zo zie je dat toch niet Waarschijnlijk al een serieuze crop ofzo, precies tetris als ik wat inzoom,.. scheelt wat mee. Maar op zich vindt ik ze niet zo mis.
                          "Why fake it, when you can create it"

Comment

compo dus goed, scherpte valt nog hard aan te pakken (wat ik zeker begrijp)...
                            Bedankt allemaal

mvg Bjorn

Comment

Working...
                            X