Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groene leguaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• groene leguaan

Goeienacht mensen!

mijn eerste test foto met de 100 mm 2.8 usm macro lens

manuele focus
    f16
    1/30
    iso 100
    100 mm
    flits
    en een vlugge fotoshop doorvloe

tips?

mvg,

Miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: groene leguaan

knap ! mocht wel meer ruimte hebben om te kijken
    Nikon 5000D + kitlens 18-55

Comment

beestje staat er mooi op, mooie scherpte.

Mvg, Verbruggen
      Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Mooi detail, mooi licht, goed van scherpte,...maar mocht rechts en boven wat meer ruimte hebben
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Alsof hij uit dat kader wil. En kun je het hem kwalijk nemen. Beetje krap, inderdaad maar
          wel mooie kleuren en goed scherp.

Comment

Ik volg hier,mooi gedaan hoor Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Bedankt voor de commentaren :-) Hij zit er inderdaad wat krapjes bij, ga ik wat op letten. Volgende poging zullen waarschijnlijk insecten zijn, maar dit is allemaal gedaan met de interne flitser, mijn externe flitser heeft het begeven (uitgelopen batterijen). Is een externe flitser met bv een diffuser goed genoeg of is een macroflitser toch aangeraden?
              "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micn Bekijk bericht
                Bedankt voor de commentaren :-) Hij zit er inderdaad wat krapjes bij, ga ik wat op letten. Volgende poging zullen waarschijnlijk insecten zijn, maar dit is allemaal gedaan met de interne flitser, mijn externe flitser heeft het begeven (uitgelopen batterijen). Is een externe flitser met bv een diffuser goed genoeg of is een macroflitser toch aangeraden?
                Als je externe flits off-camera te werken is en makkelijk manueel instelbaar qua vermogen zal die niet onder moeten doen voor de 'macro' flitsets.
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

dank u voor de info, ga ik es testen

Comment

Mooi scherp en van kleuren
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

ik denk dat we kunnen stellen dat de lens is goedgekeurd.
                      zeer scherpe foto doch een beetje te krab gekadreerd (is maar een detail)

wat je flits betreft die de geest gegeven heeft...
                      gebruik oplaadbare batterijen !!!!
                      veel goedkoper en risico op uitlopen beduidend lager
                      een pessimist is een optimist met ervaring.
                      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                        ik denk dat we kunnen stellen dat de lens is goedgekeurd.
                        zeer scherpe foto doch een beetje te krab gekadreerd (is maar een detail)

wat je flits betreft die de geest gegeven heeft...
                        gebruik oplaadbare batterijen !!!!
                        veel goedkoper en risico op uitlopen beduidend lager
                        Zijn dat dan zo'n befaamde Nihm batterijen?

Comment

Working...
                        X