Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb het echt geprobeerd ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik heb het echt geprobeerd ....

... maar deze kon niet meer in de vuilniszak
    Vervolg in de fietsenreeks ...
    Tips en commentaar welkom,
    groeten,
    deka

Exif
    Av/3,5 - TV/ 1/160 - ISO 400 - 18 mm
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Ik heb het echt geprobeerd ....

Ik vind het links TE dicht tegen het kader.. mag was meer links staan maar hier vind ik het te dicht... ook boven en onder zou ik een heel klein beetje meer plaats laten.. zeker boven want als ik het goed zie staan de vitessen aan het stuur er zelfs niet helemaal mee op...

Verder wel een leuke foto die van op de juiste hoogte genomen is!!
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Iets te krap in de kader, en volgende keer wachten tot de mensen uit beeld zijn. Verder wel een mooie ZW omzetting en interessante perspectief.

groeten,
      Helen
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

En ik vind het dan weer goed gedaan om het perspectief zo te benutten en links kadervullend weer te geven

Grtz,
        Kurt

Comment

Knap, maar iets te druk (teveel dingen die me afleiden).
          De foto heeft wel iets
          Mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Waar blijf je ze halen Deka. Geen enkele fiets (stalling) lijkt nog veilig met jou in de buurt Ik kan er van genieten en als je weet wat genieten (voor mij) betekent... ?
            Juist
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

'k vind het ook iets hebben , maar net te krap...
              Nikon 5000D + kitlens 18-55

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                Iets te krap in de kader, en volgende keer wachten tot de mensen uit beeld zijn. Verder wel een mooie ZW omzetting en interessante perspectief.
                Daar kan ik me volledig in vinden...
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Die krapte van de foto is ook de krapte van die zak. Vind ik mooi.

Ooit had ik me een heel mooi, antiek kastje aangeschaft. Echt een prachtig, edel ding. Zo
                  iets waar je misschien je fotografie-spullen zou in opbergen. En andere schatten. Ik moest
                  het alleen nog afschuren en een likje verf geven. Daarvoor had ik het alvast buiten gezet
                  en was op zoek naar mijn schuurmachine.
                  Wist ik veel dat het juist die dag grof vuil was.

Comment

weer echt nen dekafoto, hoe kom je er op
                    zoals linsey al zei, boven iets meer ruimte
                    met een beetje fantasie is één van de mensen met die fiets gekomen en vlug aan de etalage willen zijn
                    misschien iets meer contrast, maakt het nog mistrieuzer
                    voor mij weer een goeie
                    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Alleen die mensen rechts storen mij een beetje,ik vind het krappe kader juist mooi,het geeft door het wiel zo heel links en groot te zien en diepte in het beeld die het boeiend maakt.Mooi gedaan hoor Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

Comment

leuk gedaan maar, ga vooral voor die mensen in de achtergrond.
                        das mooi toch.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het een knap standpunt! Misschien was wat extra ruimte rond de fiets goed geweest, maar mij stoort het in ieder geval niet. Wat de mensen betreft: ik meen te zien dat de foto in Brugge genomen is. Dan is het niet altijd makkelijk om geen mensen op de foto te hebben. Ik heb er bijgevolg ook geen problemen mee, maar 'k vind het wel een beetje jammer dat de derde persoon er maar half op staat.
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

LinseyP,Helen,AnimalShot,EddyOO7,G.R.,Sopor,Saphi, FrancineVersluys,Doudeke,Frie01,Bouk,Nelita

Allen bedankt voor het kijken en jullie persoonlijke visie en kijk op deze situatie.
                            Een update kan ik plaatsen, maar de fiets blijft telkens nogal krap in het kader zitten.
                            Doordat ik de fiets echt grotesk wilde laten overkomen en dan nog wilde vermijden dat er een geparkeerde wagen mee opging, had ik niet al teveel ruimte over ... Wil natuurlijk niet zeggen dat het nu helemaal niet mogelijk was om boven wat mee ruimte te geven ....

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Waar blijf je ze halen Deka. Geen enkele fiets (stalling) lijkt nog veilig met jou in de buurt Ik kan er van genieten en als je weet wat genieten (voor mij) betekent... ?
                            Juist
                            G.R.
                            Het wordt stilaan een verslaving .... Fietsen spotten in een gekke situatie.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Die krapte van de foto is ook de krapte van die zak. Vind ik mooi.

Ooit had ik me een heel mooi, antiek kastje aangeschaft. Echt een prachtig, edel ding. Zo
                            iets waar je misschien je fotografie-spullen zou in opbergen. En andere schatten. Ik moest
                            het alleen nog afschuren en een likje verf geven. Daarvoor had ik het alvast buiten gezet
                            en was op zoek naar mijn schuurmachine.
                            Wist ik veel dat het juist die dag grof vuil was.
                            Doudeke,
                            Blijkbaar was het kastje je wel dierbaar, aangezien mijn fiets je doet denken aan een mooi antiek kastje, terwijl deze hier echt wel niet antiek is

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                            Ik vind het een knap standpunt! Misschien was wat extra ruimte rond de fiets goed geweest, maar mij stoort het in ieder geval niet. Wat de mensen betreft: ik meen te zien dat de foto in Brugge genomen is. Dan is het niet altijd makkelijk om geen mensen op de foto te hebben. Ik heb er bijgevolg ook geen problemen mee, maar 'k vind het wel een beetje jammer dat de derde persoon er maar half op staat.
                            Nelita,
                            DIe is er afgevallen bij de perspectiefcorrectie ... 't Was dus een beetje kiezen of verliezen

groeten,
                            deka
                            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

kvind het een leuke compo mooi
                              eos 600 d
                              lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Working...
                              X