Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind het links TE dicht tegen het kader.. mag was meer links staan maar hier vind ik het te dicht... ook boven en onder zou ik een heel klein beetje meer plaats laten.. zeker boven want als ik het goed zie staan de vitessen aan het stuur er zelfs niet helemaal mee op...
Verder wel een leuke foto die van op de juiste hoogte genomen is!!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Waar blijf je ze halen Deka. Geen enkele fiets (stalling) lijkt nog veilig met jou in de buurt Ik kan er van genieten en als je weet wat genieten (voor mij) betekent... ?
Juist
Iets te krap in de kader, en volgende keer wachten tot de mensen uit beeld zijn. Verder wel een mooie ZW omzetting en interessante perspectief.
Daar kan ik me volledig in vinden...
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Die krapte van de foto is ook de krapte van die zak. Vind ik mooi.
Ooit had ik me een heel mooi, antiek kastje aangeschaft. Echt een prachtig, edel ding. Zo
iets waar je misschien je fotografie-spullen zou in opbergen. En andere schatten. Ik moest
het alleen nog afschuren en een likje verf geven. Daarvoor had ik het alvast buiten gezet
en was op zoek naar mijn schuurmachine.
Wist ik veel dat het juist die dag grof vuil was.
weer echt nen dekafoto, hoe kom je er op
zoals linsey al zei, boven iets meer ruimte
met een beetje fantasie is één van de mensen met die fiets gekomen en vlug aan de etalage willen zijn
misschien iets meer contrast, maakt het nog mistrieuzer
voor mij weer een goeie
Alleen die mensen rechts storen mij een beetje,ik vind het krappe kader juist mooi,het geeft door het wiel zo heel links en groot te zien en diepte in het beeld die het boeiend maakt.Mooi gedaan hoor Grtjes Francine
Ik vind het een knap standpunt! Misschien was wat extra ruimte rond de fiets goed geweest, maar mij stoort het in ieder geval niet. Wat de mensen betreft: ik meen te zien dat de foto in Brugge genomen is. Dan is het niet altijd makkelijk om geen mensen op de foto te hebben. Ik heb er bijgevolg ook geen problemen mee, maar 'k vind het wel een beetje jammer dat de derde persoon er maar half op staat.
Allen bedankt voor het kijken en jullie persoonlijke visie en kijk op deze situatie.
Een update kan ik plaatsen, maar de fiets blijft telkens nogal krap in het kader zitten.
Doordat ik de fiets echt grotesk wilde laten overkomen en dan nog wilde vermijden dat er een geparkeerde wagen mee opging, had ik niet al teveel ruimte over ... Wil natuurlijk niet zeggen dat het nu helemaal niet mogelijk was om boven wat mee ruimte te geven ....
Waar blijf je ze halen Deka. Geen enkele fiets (stalling) lijkt nog veilig met jou in de buurt Ik kan er van genieten en als je weet wat genieten (voor mij) betekent... ?
Juist
G.R.
Het wordt stilaan een verslaving .... Fietsen spotten in een gekke situatie.
Die krapte van de foto is ook de krapte van die zak. Vind ik mooi.
Ooit had ik me een heel mooi, antiek kastje aangeschaft. Echt een prachtig, edel ding. Zo
iets waar je misschien je fotografie-spullen zou in opbergen. En andere schatten. Ik moest
het alleen nog afschuren en een likje verf geven. Daarvoor had ik het alvast buiten gezet
en was op zoek naar mijn schuurmachine.
Wist ik veel dat het juist die dag grof vuil was.
Doudeke,
Blijkbaar was het kastje je wel dierbaar, aangezien mijn fiets je doet denken aan een mooi antiek kastje, terwijl deze hier echt wel niet antiek is
Ik vind het een knap standpunt! Misschien was wat extra ruimte rond de fiets goed geweest, maar mij stoort het in ieder geval niet. Wat de mensen betreft: ik meen te zien dat de foto in Brugge genomen is. Dan is het niet altijd makkelijk om geen mensen op de foto te hebben. Ik heb er bijgevolg ook geen problemen mee, maar 'k vind het wel een beetje jammer dat de derde persoon er maar half op staat.
Nelita,
DIe is er afgevallen bij de perspectiefcorrectie ... 't Was dus een beetje kiezen of verliezen
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment