Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dorp aan de Schelde 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dorp aan de Schelde 3

    Doel, een verlaten dorp aan de Scheldeoever, verwaarloosd en vol kleurrijke graffiti.

    De pot staat echt recht, fotograferen heeft zo z'en risico's.

    .

    Bedankt voor het bekijken
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Dorp aan de Schelde 3

    #1 maar lekker zo houden !

    #2 kleuren niet lekker. Graskleur voor mij nogal onnatuurlijk. Schuiverkes?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Dorp aan de Schelde 3

      Pixxel, bij deze zie je weer dat alles verlaten en verkommert is
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Dorp aan de Schelde 3

        Twee mooie waarvan ik denk... zouden die in zwart-wit niet beter de sfeer van verwaarlozing weergeven? Je kleurtjes zijn nu zo fris,vooral in de tweede foto,dat het voor mij eigenlijk een beetje afbreuk doet aan hetgeen je wil weergeven.Maar dit is persoonlijke mening,en misschien zie jij dat helemaal anders he.De eerste vind ik heel erg mooi Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: Dorp aan de Schelde 3

          klopt, mooi dorpke he ben er wel eens geweest voor een modellenshoot
          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Dorp aan de Schelde 3

            Francine,Plaatwerker, in de tweede zijn de kleuren wel wat te hard en zeker het groen, zag dit pas na uploaden. Ik heb deze eens omgezet naar Z/W. Persoonlijk mis ik nu wel de kleuren van de graffiti, dus heb eigenlijk geen goed idee of de omzetting nu beter of slechter is.

            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Dorp aan de Schelde 3

              Z/w
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: Dorp aan de Schelde 3

                Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
                klopt, mooi dorpke he ben er wel eens geweest voor een modellenshoot
                Klopt niet, niet mooi dorpke, destructief, desastreus en dramatisch - gaat over de foto's !!!
                Deze opnamen dragen de juiste boodschap mee Pixxel Mag ik even een opmerking maken : je kan je opnamestandpunt verbeteren door een lager standpunt in te nemen (door je knieën buigen) zeker wat de eerste foto betreft. De kleur in de tweede is al gezegd
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Dorp aan de Schelde 3

                  Foto 1 krijgt lichte voorkeur, maar inderdaad misschien een wat ander standpunt innemen zodat de WC pot misschien heel grotesk overkomt in zijn omgeving ?
                  Foto 2 verkies is dan wel de update. Mag misschien nog iets meer contrast, want het gaat hier toch over een afgetakkeld dorp en dat mag gerust zichtbaar zijn via de foto.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dorp aan de Schelde 3

                    Pixxel

                    en toch spreek uwe pot mij het meest aan. Ge ziet zelfs het hartje in de deur
                    En 'k ga u ook zeggen waarom (voor mij dan)... graffiti hoeft niet steeds op verval te wijzen...Boer Ch*rel zijn keuken zag er destijds ook zo uit

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment

                    Working...
                    X