Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: "Samen" wachten op en dromen van ...
Deka,
als dit straatfotografie is (bedoel zonder poseren) dan is dit voor mij
Durf nu en dan ook eens straatfotografie proberen maar jullie dames hebben toch weer alle voordelen hoor. Als ik daar zou staan mikken is de kans groot dat ze haar hoofdje naar me toe draait en zegt: "vieze vuile gore oude vent...heb je echt niets beters te doen..." (Zelf ben ik het nog niet echt tegen gekomen maar een maat van mij had terzake onlangs toch wel heel nare ervaringen )
Het maakt wel verschil uit als ik met Anaisje op stap ben en we hebben allebei ons kodakske rond onze hals hangen.
Maar dit laatste doet helemaal geen afbreuk aan deze mooie foto.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Re: "Samen" wachten op en dromen van ...
goed gezien, geklikt en geknipt.
Ik stel me ook wel eens de vraag of "straatfoto's met mensen" wel toegelaten zijn om privacyredenen. In la France schijnt het niet te mogen. Is mss niet de plaats om deze vraag te plaatsen.
gr,
Last edited by Medussa; 27 februari 2011, 15:54.
Reden: misverstand mogelijk
goed gezien, geklikt en geknipt.
Ik stel me ook wel eens de vraag of "straatfoto's met mensen" wel toegelaten zijn om privacyredenen. In la France schijnt het niet te mogen. Is mss niet de plaats om deze vraag te plaatsen.
gr,
Comment