Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont...The name is....(1)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bont...The name is....(1)

Heel mooi Brom
    Maar wat schrok ik toen ik las hoe ze bont verzamelen snik , snik (de nare mensen )
    ( de arme diertjes )
    Maar jij kan goed portret fotograferen en Liesbeth staat er top op
    PRACHTIG
    GRT,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Comment

Iedereen alvast bedankt voor de commentaren. Zoals meestal zijn ze er weer voor 99,9% knal boven op.
      @BenHak, misschien even het korte, collectief geheugen van de mensheid opfrissen...maar dat is echt het laatste wat ik daar over kwijt wil.(Heeft ten slotte weinig met fotografie te maken) Enkele tientallen jaren terug, je was toen misschien nog te jong, weet het niet, deden militaire beulen, uit een niet nader genoemde Unie dit. (Ze noemden toen nog militaire adviseurs...)
      Het zal je maar gebeuren dat je vel er wordt afgerukt en daarna je dan pas het genadeschot krijgt
      Het enige verschil was dat het in Afghanistan gebeurde, dat het op mensen was en dat ze geen genadeschot kregen...(Neen, ik was daar niet bij...maar heeft wel degelijk de media gehaald)

@Reneé, G.R, Bouk, Tom, Rosie en Delta-D, bedankt voor je commentaar...Liesbeth is er inderdaad tevreden mee...en nog veel meer met de laatste twee van de drie die nog moeten komen

@Saphi, pas maar op moatje, dat jij geen aangeschoten wild wordt
      t jongke lijkt wel een Russische spionne
      In die optiek gaan we verder...
      Er straalt wat arrogantie vanaf, maar das imo niet nadrukkelijk genoeg in de expressie
      Wees gerust nog een vijftal jaartjes oefenen en éénmaal ze zich terdege bewust is van...(je weet wel hé) komt dat wel vanzelf...
      De twee softboxen reflectie in de ogen vind ik minder - een enkele is beter - die twee leiden wat af
      Tsja, ik weet het, maar zie het hier toch regelmatig in showcase passeren ook (ook in 't vierkant)...natuurlijk kan ik er een mooi geplamuurd snoetje van maken maar wil niet telkenmale de perfecte reflectie nabootsen met shopwerk. Bovendien heeft ze zo'n mooi babyvelletje..

@Gilpet en Devid: jullie hebben overschot van gelijk. Dit overkomt me nogal vaak op m'n zolder-studiootje en telkenmale op AF. Ben blijkbaar beter af op MF. 'k Had daar inderdaad een probleempje...waarvan ik hoop dat het in volgende pogingen volledig weg zal zijn. (vermindert wel in huidig serietje hoor )

@B33tle, Digifot en Pimpeltje hartelijk bedankt voor jullie fijne commentaren.

En, hier volgt nr 2...

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Alles is hier al gezegd,ik vind de foto heel mooi en ben benieuwd naar het vervolg van het Bont(d) verhaal Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Working...
        X