Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont...The name is....(1)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bont...The name is....(1)

Liesbeth (Bont)
    Wil gevoelige zielen meegeven dat het bont (aldan echt of namaak) erfstukken zijn en niet door ons zelf geschoten werd.
    Dit is de eerste in een serietje van vier. Deze is opzettelijk een beetje soft gehouden qua toning en scherpte omdat dit naargelang het serietje vordert verandert. Zo ook het zonnebrilletje zal veranderen naargelang dit een "coole" babe moet worden.
    (Misschien is het onderwerp al wat uitgemolken maar de jonge garde is daar zeker fan van) Denk ik toch

Het eindigen van dit serietje was een oefeningetje speciaal voor "Mysti".

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Re: Bont...The name is....(1)

Het heeft m.i. weinig te maken met 'gevoelige zielen'. Het zal je maar gebeuren dat je vel er wordt afgerukt en daarna je dan pas het genadeschot krijgt... Want zo wordt bont vergaard!
    Nu over de foto: Ik vind hem arrogantie uitstralen op mij...Wat het is, kan ik niet zeggen, maar een foto als deze moet iets hebben bij mij. De foto heeft het voor mij dus niet. Technisch zal hij voor deskundigen goed in elkaar zitten.
    Last edited by BenHak; 25 februari 2011, 23:07.

Comment

Bedankt voor je reactie BenHak,

dan ben ik geslaagd, het was inderdaad juist de bedoeling dat hij arrogant overkomt...gaat nog duidelijk worden naargelang de serie vordert...

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie BenHak,

dan ben ik geslaagd, het was inderdaad juist de bedoeling dat hij arrogant overkomt...gaat nog duidelijk worden naargelang de serie vordert...

Groetjes
        Marc
        Oké, dan ben ik nu wel heel erg benieuwd! Goede zet van je!

Comment

Kan zo in een reclameblad voor bont, denk niet dat het hier om immitatiebont gaat, maar hier gaat het over de foto en niet het bont, foto geslaagd
          Groetjes
          Renée

Comment

Ik vind het een hele mooi Marc! Ben benieuwd naar het vervolg!

Tom
            Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
            Mijn Website

Comment

zeer mooie foto !

Dirk

Comment

Heel mooi
                Al lijkt de scherpte mij net niet op de ogen te liggen, maar iets ervoor.

Grtz,
                Peter
                Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

voor mij een zeer mooie foto
                  grt Rosie
                  GROETJES ROSIE
                  Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                  panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    ...en niet door ons zelf geschoten werd.
                    Ah nee . Dan moet de foto achter een linkje want je mag enkel fotos posten die je zelf geschoten hebt (ROFL)

Ik krijg de kriebels van bont, gewoon omdat ik veel te veel hou van die dieren die .... (laat maar)

De foto is mooi, heel mooi. 't jongke lijkt wel een Russische spionne nu. Er straalt wat arrogantie vanaf, maar das imo niet nadrukkelijk genoeg in de expressie.
                    Wat kritiek punten
                    De twee softboxen reflectie in de ogen vind ik minder - een enkele is beter - die twee leiden wat af
                    Liesbeth vragen niet te hard te duwen op de bril - kleurvervorming in de vingers door 'druk'
                    Slagschaduw van de vinger op het gezicht trekt me ook teveel aandacht

Maar....'t is toch een mooie foto hoor
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

leuk shot met mooie bont(e) kleuren.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                        Ah nee . Dan moet de foto achter een linkje want je mag enkel fotos posten die je zelf geschoten hebt (ROFL)

Ik krijg de kriebels van bont, gewoon omdat ik veel te veel hou van die dieren die .... (laat maar)

De foto is mooi, heel mooi. 't jongke lijkt wel een Russische spionne nu. Er straalt wat arrogantie vanaf, maar das imo niet nadrukkelijk genoeg in de expressie.
                        Wat kritiek punten
                        De twee softboxen reflectie in de ogen vind ik minder - een enkele is beter - die twee leiden wat af
                        Liesbeth vragen niet te hard te duwen op de bril - kleurvervorming in de vingers door 'druk'
                        Slagschaduw van de vinger op het gezicht trekt me ook teveel aandacht

Maar....'t is toch een mooie foto hoor
                        Dieren moet je met rust laten maar ik beoordeel hier een foto net zoals Philip Als je echt een foto tot op het bot kritisch gaat ontleden dan is dat hierboven correct samengevat. Mag ik daaraan toevoegen : heel typisch voor fotografen Niet-fotografen hebben daar een heel andere kijk op Ik vind dit een knap portret genomen door iemand die toch zoveel mogelijk op alles let. De foto oogt prima
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
                          Heel mooi
                          Al lijkt de scherpte mij net niet op de ogen te liggen, maar iets ervoor.

Grtz,
                          Peter
                          zo zie ik het ook
                          mooi en tof maar scherpte niet op de ogen
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Leuke foto. Kan ook goed dienen voor in de reclameboekjes voor zonnebrillen .
                            Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Knappe foto Brombeer
                              Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Comment

Working...
                              X