Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afbraak 5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afbraak 5

Nu eens een détail van de afbraakwerken. Na het bekijken je toestel afstoffen a;u.b.;

Laat me genieten van jullie reacties. Kijkers only ook bedankt.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Afbraak 5

Knap Raymond! Binnen de reeks een heel sterk beeld!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

ja vind ik ook zeer knap
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Gr
        Ik hoop dat je een helm op had
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Nog eens even gekeken en misschien is er net iets te weining detail in de donkere stukken op de voorgrond?
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            Nog eens even gekeken en misschien is er net iets te weining detail in de donkere stukken op de voorgrond?
            Ja, helemaal mee eens.
            Het zonlicht dat je vangt in het stof is heel mooi vastgelegd, maar de voorgrond is echt wel te donker/te weinig detail.
            Misschien is het mogelijk dit nog wat op te lichten in nabewerking.
            Grtz,
            Peter
            Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Gr
              Ik hoop dat je een helm op had
              Als ik aan jou denk Anaisje zet ik steeds mijn helm op Serieus, dat is verplicht hoor !
              Dank je voor de veilige opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
              Niet blijven kijken hé Bart want dan ga je nog vanalles ontdekken. Je kan ook nog wachten tot het stof is opgelost, wie weet
              Voor je twee reacties een dikke merci

Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
              Ja, helemaal mee eens.
              Het zonlicht dat je vangt in het stof is heel mooi vastgelegd, maar de voorgrond is echt wel te donker/te weinig detail.
              Misschien is het mogelijk dit nog wat op te lichten in nabewerking.
              Grtz,
              Peter
              Had me daaraan verwacht Peter doch ik ben een andere mening toegedaan. Uiteraard heb ik dit vooraf uitgetest en dit is voor mij de foto zoals ik hem wil !
              Met respect voor je mening, even goede vrienden en bedankt
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Niets aan veranderen hoor Raymond,hij is beregoed deze ,wat een sfeer,je kunt het stof proeven en de vernieling is zo tastbaar,post maar verder hoor, ze worden almaar beter Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

Comment

Als dat stof nu maar niet in m'n monitor blijft zitten.
                  Heel knappe vastlegging van die stofpluim, met dat zonlicht erin gevangen.
                  Toch mocht imo de voorgrond ietsje helderder zodat ook het puin wat meer inbreng had in het verhaal

En nu een flinke Duvel gaan pakken om dat stof door te spoelen...en de frsutraties van de week door te spoelen
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht

En nu een flinke Duvel gaan pakken om dat stof door te spoelen...en de frsutraties van de week door te spoelen
                    Ik volg!!!

Comment

Man, man, man, ....dat komt niet goed ... Ocharme je fototoestel.
                      Knap hoe je inderdaad de stofwolk hebt weten vast te leggen in combinatie met het aanwezige licht. Over de voorgrond heb ik ook wat vragen, maar voor jou een bewuste keuze om het zo te doen ... Jij bent de fotograaf.
                      groeten,
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Raymond,

Je hebt daar een hele mooie puinhoop...en een voor mij prachtige "actiefoto" Want zie precies niet alleen stof maar ook nog brokstukjes vallen
                        En misschien, ik zeg wel misschien...kon de voorgrond iets helderder...maar het neerdwarrelend stof in het zonlicht is toch heel knap weergegeven...krijg spontaan een hoestbui Maar wees gerust Anaisje staat al klaar om op m'n rug te kloppen...Jij had toch je stofmaskertje op

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

mooie foto

grt
                          steve

Comment

Ik zit weer te lachen om de leuke antwoorden
                            en realiseer gelijkertijd hoever de puinhoop is gevorderd naar zijn einddoel
                            Mooie vastlegging van iets wat nooit meer terug zal komen
                            grt,
                            Pimpeltje
                            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                            Pimpel

Comment

Mooie actiefoto, maar ik volg betreffende de voorgrond, deze mocht lichter om de brokstukken te zien wat dan beter de stofwolk verklaart.
                              Photography is an art of observation.

Comment

Working...
                              X