Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog eens even gekeken en misschien is er net iets te weining detail in de donkere stukken op de voorgrond?
Ja, helemaal mee eens.
Het zonlicht dat je vangt in het stof is heel mooi vastgelegd, maar de voorgrond is echt wel te donker/te weinig detail.
Misschien is het mogelijk dit nog wat op te lichten in nabewerking.
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Nog eens even gekeken en misschien is er net iets te weining detail in de donkere stukken op de voorgrond?
Niet blijven kijken hé Bart want dan ga je nog vanalles ontdekken. Je kan ook nog wachten tot het stof is opgelost, wie weet
Voor je twee reacties een dikke merci
Ja, helemaal mee eens.
Het zonlicht dat je vangt in het stof is heel mooi vastgelegd, maar de voorgrond is echt wel te donker/te weinig detail.
Misschien is het mogelijk dit nog wat op te lichten in nabewerking.
Grtz,
Peter
Had me daaraan verwacht Peter doch ik ben een andere mening toegedaan. Uiteraard heb ik dit vooraf uitgetest en dit is voor mij de foto zoals ik hem wil !
Met respect voor je mening, even goede vrienden en bedankt
Niets aan veranderen hoor Raymond,hij is beregoed deze ,wat een sfeer,je kunt het stof proeven en de vernieling is zo tastbaar,post maar verder hoor, ze worden almaar beter Grtjes Francine
Als dat stof nu maar niet in m'n monitor blijft zitten.
Heel knappe vastlegging van die stofpluim, met dat zonlicht erin gevangen.
Toch mocht imo de voorgrond ietsje helderder zodat ook het puin wat meer inbreng had in het verhaal
En nu een flinke Duvel gaan pakken om dat stof door te spoelen...en de frsutraties van de week door te spoelen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Man, man, man, ....dat komt niet goed ... Ocharme je fototoestel.
Knap hoe je inderdaad de stofwolk hebt weten vast te leggen in combinatie met het aanwezige licht. Over de voorgrond heb ik ook wat vragen, maar voor jou een bewuste keuze om het zo te doen ... Jij bent de fotograaf.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Je hebt daar een hele mooie puinhoop...en een voor mij prachtige "actiefoto" Want zie precies niet alleen stof maar ook nog brokstukjes vallen
En misschien, ik zeg wel misschien...kon de voorgrond iets helderder...maar het neerdwarrelend stof in het zonlicht is toch heel knap weergegeven...krijg spontaan een hoestbui Maar wees gerust Anaisje staat al klaar om op m'n rug te kloppen...Jij had toch je stofmaskertje op
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik zit weer te lachen om de leuke antwoorden
en realiseer gelijkertijd hoever de puinhoop is gevorderd naar zijn einddoel
Mooie vastlegging van iets wat nooit meer terug zal komen
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment