Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wijnvaten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wijnvaten

enkele probeersels.

Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

Re: wijnvaten

geen reacties krijgen is nooit leuk, vandaar .....

maar deze foto's spreken mij om een of andere reden niet aan en ik weet dan ook niet goed wat ik hier over moet zeggen.

Dirk

Comment

Tweede komt het dichtst in de buurt van mijn talrijke hoofdpijnen en vind ik sowieso de
      betere. De eerste zegt me niets. Derde vind ik ook niet slecht. Maar zoiets fotograferen
      zonder een mens in de buurt, of een glaasje, of een geopend vat is niet gemakkelijk om
      sterk of aansprekend weer te geven.
      Het zijn per slot van rekening maar een stel vaten.

Comment

Ik zou voor de eerste gaan ,maar met veel meer diepte in het beeld en ook wat meer contrast in het zw-wit.Je zit hier nu links een beetje krap in het kader.De tweede spreekt me niet zo aan, en de derde vind ik een goede poging, maar je standpunt is me iets te laag,denk ik maar he, waardoor het geheel nogal zwaar oogt.Zou dit beslist nog eens proberen hoor want ik vind het wel boeiend van onderwerp.Het is altijd leuk om van iets ogenschijnlijk banaal, een boeiende foto proberen te maken,dat is nu net de kunst voor mij,maar tevens niet gemakkelijk Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Bedankt om te kijken, misschien had ik er een woordje uitleg bij moeten geven. De foto's kaderen in een project rond "rondingen". Ik wou er niets bijzetten omdat ik graag onbeïnvloede reakties wou van de foto's.
          Toch allemaal bedankt voor het commentaar en ik zal de aanbevelingen zeker eens uitproberen
          Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

Comment

vind ze alle drie te weinig contrast hebben.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij zou het de derde kunnen worden ... Misschien beeldvullend werken, zodat je enkel en alleen maar meer vaten zou hebben. Nu vind ik de achtergrond hierbij nog een beetje storend werken.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
              X