Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede komt het dichtst in de buurt van mijn talrijke hoofdpijnen en vind ik sowieso de
betere. De eerste zegt me niets. Derde vind ik ook niet slecht. Maar zoiets fotograferen
zonder een mens in de buurt, of een glaasje, of een geopend vat is niet gemakkelijk om
sterk of aansprekend weer te geven.
Het zijn per slot van rekening maar een stel vaten.
Ik zou voor de eerste gaan ,maar met veel meer diepte in het beeld en ook wat meer contrast in het zw-wit.Je zit hier nu links een beetje krap in het kader.De tweede spreekt me niet zo aan, en de derde vind ik een goede poging, maar je standpunt is me iets te laag,denk ik maar he, waardoor het geheel nogal zwaar oogt.Zou dit beslist nog eens proberen hoor want ik vind het wel boeiend van onderwerp.Het is altijd leuk om van iets ogenschijnlijk banaal, een boeiende foto proberen te maken,dat is nu net de kunst voor mij,maar tevens niet gemakkelijk Grtjes Francine
Bedankt om te kijken, misschien had ik er een woordje uitleg bij moeten geven. De foto's kaderen in een project rond "rondingen". Ik wou er niets bijzetten omdat ik graag onbeïnvloede reakties wou van de foto's.
Toch allemaal bedankt voor het commentaar en ik zal de aanbevelingen zeker eens uitproberen
Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.
Voor mij zou het de derde kunnen worden ... Misschien beeldvullend werken, zodat je enkel en alleen maar meer vaten zou hebben. Nu vind ik de achtergrond hierbij nog een beetje storend werken.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment