Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waar je naar mijn mening op moet letten is dat je 'pureestamper' er helemaal opstaat..
nu valt hij boven aan de foto weg. De cirkel zou beter helemaal rond zijn...
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Een beetje beschamend om deze te posten als ik de foto's van de anderen hier bekijk..
Maar hey, ik moet érgens beginnen..
-------
niet akkoord met je eigen 'negatieve' commentaar .
leuk idee, originele foto
scherpe voorgrond, goed perspectief, goed gespeeld met de scherptediepte
dus helemaal niet slecht, integendeel
en ja, er zijn zoals reeds door anderen gezegd een paar dingetjes die je kan verbeteren.
Dirk
Ik volg hier helemaal,ik vind dit een mooie die het heel zeker en zonder twijfel waard is om te posten.Dat er dingen zijn die nog beter kunnen ,da's nu juist de reden om te posten,om bij te leren.Je eigen werk beoordelen is altijd heel moeilijk,iemand anders heeft daar meestal een objectieve kijk op en ziet de foutjes daardoor eerder,hierdoor ga ook jij op de duur de foutjes eerder gaan zien en zo wordt je almaar beter in je werk Grtjes Francine
Oei, als dat zwart papier was dan moet je zeker in het vervolg je witbalans checken...
Leuk idee, de meeste zaken weet je intussen al.
Ook ik val hier volmondig bij wat betreft het schrik hebben om te posten: Gewoon doen, hoe kan je anders wat bijleren?
Groetjes en tot binnenkort,
Mysti
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment