Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puree

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Puree

Een beetje beschamend om deze te posten als ik de foto's van de anderen hier bekijk..
    Maar hey, ik moet érgens beginnen..

Sony Alpha 300 met Sony 18-70mm F3.5-5.6 + Sony 18-55mm F3.5-5.6 + Sony 55-200mm F4-5.6 + Sony 50mm F1.8 DT + Sony 30mm F2.8 SAM DT.

Re: Puree

't is een leuk idee..

Waar je naar mijn mening op moet letten is dat je 'pureestamper' er helemaal opstaat..
    nu valt hij boven aan de foto weg. De cirkel zou beter helemaal rond zijn...
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

yeps leuk idee,
      de scherpte zit volgens mij op de juiste plaats.
      ivm de ronding heef ik mijn voorhanger gelijk beter de volledige ronde erop

grt

Comment

goed belicht.

onderwerp zit te krap in het kader, dat is al gezegd.

witbalans: ik zou er wat geel uithalen en blauw bijsteken.

Comment

[QUOTE=Riella;3026609]Een beetje beschamend om deze te posten als ik de foto's van de anderen hier bekijk..

-------
          niet akkoord met je eigen 'negatieve' commentaar .

leuk idee, originele foto
          scherpe voorgrond, goed perspectief, goed gespeeld met de scherptediepte
          dus helemaal niet slecht, integendeel

en ja, er zijn zoals reeds door anderen gezegd een paar dingetjes die je kan verbeteren.

Dirk

Comment

[QUOTE=delta-d;3026996]
            Oorspronkelijk geplaatst door Riella Bekijk bericht
            Een beetje beschamend om deze te posten als ik de foto's van de anderen hier bekijk..

-------
            niet akkoord met je eigen 'negatieve' commentaar .

leuk idee, originele foto
            scherpe voorgrond, goed perspectief, goed gespeeld met de scherptediepte
            dus helemaal niet slecht, integendeel

en ja, er zijn zoals reeds door anderen gezegd een paar dingetjes die je kan verbeteren.

Dirk
            Ik volg hier helemaal,ik vind dit een mooie die het heel zeker en zonder twijfel waard is om te posten.Dat er dingen zijn die nog beter kunnen ,da's nu juist de reden om te posten,om bij te leren.Je eigen werk beoordelen is altijd heel moeilijk,iemand anders heeft daar meestal een objectieve kijk op en ziet de foutjes daardoor eerder,hierdoor ga ook jij op de duur de foutjes eerder gaan zien en zo wordt je almaar beter in je werk Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Wow, dankje!

M’n eerste foto voor school was dit, thuis, in een opengeknipte schoendoos met zwart papier in.

Ik ga nog eens opnieuw proberen met jullie tips in het achterhoofd!
              Sony Alpha 300 met Sony 18-70mm F3.5-5.6 + Sony 18-55mm F3.5-5.6 + Sony 55-200mm F4-5.6 + Sony 50mm F1.8 DT + Sony 30mm F2.8 SAM DT.

Comment

Oei, als dat zwart papier was dan moet je zeker in het vervolg je witbalans checken...
                Leuk idee, de meeste zaken weet je intussen al.
                Ook ik val hier volmondig bij wat betreft het schrik hebben om te posten: Gewoon doen, hoe kan je anders wat bijleren?

Groetjes en tot binnenkort,

Mysti
                Stel je kritieken niet te scherp...
                Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Inderdaad, de witbalans vergeet ik nog al te vaak in te stellen al naargelang het licht.

Maar bedankt voor de aanmoediging!

Comment

Working...
                  X