Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lieveheersbeeestje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lieveheersbeeestje

Een lieveheersbeestje dat op men bureau landde
    Veel kijkplezier.

Graag commentaar
    Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Re: Lieveheersbeeestje

Bjorn, voor mij foto twee. Maar, in de andere twee mis ik ergens wat scherpte. Let wel op…ik zou het niet beter kunnen. Het is maar mijn kijk op het geheel.
    Ondanks dit blijft het uitstekend camerawerk van je! Niets zo moeilijk fotograferen dan dit insect wanneer het zijn vleugels spreidt.

Comment

Goede poging maar het scherptepunt lag net niet goed, dit is wel een erg moeilijke, kan het zeker niet beter.
      Photography is an art of observation.

Comment

Je bent er idd. wel even mee bezig om het goede shot te krijgen, maar na zolang ermee bezig te zijn wist ik exact wanneer de vleugels zouden opengaan ... namelijk als het lieveheersbeestje de houding in foto 2 aanneemt. Maar dan nog zijn ze in een fractie van een seconde weg :s .

Misschien kan je iets doen met deze informatie, altijd leuk om eens te doen

p.s. Ze gaan altijd richting het licht

Mvg Bjorn
        Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Comment

ik vind de eerste wel heel mooi,de andere zijn ook mooi,maar de eerste springt er voor mij uit, ondanks de onscherpte,heel moeilijk zoiets,mij is het alvast ook nog niet gelukt om zoiets scherp in beeld te krijgen Grtjes Francne
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn B Bekijk bericht
            Je bent er idd. wel even mee bezig om het goede shot te krijgen, maar na zolang ermee bezig te zijn wist ik exact wanneer de vleugels zouden opengaan ... namelijk als het lieveheersbeestje de houding in foto 2 aanneemt. Maar dan nog zijn ze in een fractie van een seconde weg :s .

Misschien kan je iets doen met deze informatie, altijd leuk om eens te doen

p.s. Ze gaan altijd richting het licht

Mvg Bjorn
            Heb je dit gefotografeerd vanuit de hand? Als dat zo is, dan is dit heel goed gedaan hoor!

Comment

Jha, idd...
              ik heb enkel een Joby statiefje, maar dat had ik niet direct bij de hand.

Mvg Bjorn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorn b Bekijk bericht
                jha, idd...
                Ik heb enkel een joby statiefje, maar dat had ik niet direct bij de hand.

Mvg bjorn
                Dan heb je dat goed gedaan, echt!

Comment

Bedankt BenHak

Comment

Working...
                  X