Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bjorn, voor mij foto twee. Maar, in de andere twee mis ik ergens wat scherpte. Let wel op…ik zou het niet beter kunnen. Het is maar mijn kijk op het geheel.
Ondanks dit blijft het uitstekend camerawerk van je! Niets zo moeilijk fotograferen dan dit insect wanneer het zijn vleugels spreidt.
Je bent er idd. wel even mee bezig om het goede shot te krijgen, maar na zolang ermee bezig te zijn wist ik exact wanneer de vleugels zouden opengaan ... namelijk als het lieveheersbeestje de houding in foto 2 aanneemt. Maar dan nog zijn ze in een fractie van een seconde weg :s .
Misschien kan je iets doen met deze informatie, altijd leuk om eens te doen
ik vind de eerste wel heel mooi,de andere zijn ook mooi,maar de eerste springt er voor mij uit, ondanks de onscherpte,heel moeilijk zoiets,mij is het alvast ook nog niet gelukt om zoiets scherp in beeld te krijgen Grtjes Francne
Je bent er idd. wel even mee bezig om het goede shot te krijgen, maar na zolang ermee bezig te zijn wist ik exact wanneer de vleugels zouden opengaan ... namelijk als het lieveheersbeestje de houding in foto 2 aanneemt. Maar dan nog zijn ze in een fractie van een seconde weg :s .
Misschien kan je iets doen met deze informatie, altijd leuk om eens te doen
p.s. Ze gaan altijd richting het licht
Mvg Bjorn
Heb je dit gefotografeerd vanuit de hand? Als dat zo is, dan is dit heel goed gedaan hoor!
Comment