Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de hondjes vandaag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de hondjes vandaag

Deze is inderdaad heel mooi!
    Ik bewerk weinig tot nu toe en alleen in Iphoto, ik wil eerst een goede foto op zich leren maken en daarna pas het bewerken, enige wat ik nu doe is wat oplichten en wat croppen.
    En voor fotokes van het gezin en op vakantie en zo die belangrijk zijn omwille van wat er op staat en minder om de kwaliteit van de foto op zich het "toverstafje" om te verbeteren.

Nog zo veel te leren...

Her verband diafragma scherptediepte kende ik, maar nu kom ik er achter dat je je diafragma ook moet aanpassen aan de afstand tussen je toestel en je scherpstelpunt...
    Ik dacht gewoon kadreren, diafragmavoorkeur ivm gewenste scherptediepte en aanwezige licht en het toestel stelt zelf scherp via de autofocus ongeacht de afstand .
    Als het eens niet regent dan ga ik daar mee experimenteren, met het dofmaster lijstje er bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
      Deze is inderdaad heel mooi!
      Ik bewerk weinig tot nu toe en alleen in Iphoto, ik wil eerst een goede foto op zich leren maken en daarna pas het bewerken, enige wat ik nu doe is wat oplichten en wat croppen.
      En voor fotokes van het gezin en op vakantie en zo die belangrijk zijn omwille van wat er op staat en minder om de kwaliteit van de foto op zich het "toverstafje" om te verbeteren.

Nog zo veel te leren...

.
      Heb je al een tijd in de gaten en je bent wel leergierig, dat beloofd ! In verband met "iPhoto" stuur ik je een PM
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De eerste vind ik wel een mooie (en de oorspronkelijk geplaatste komt bij mij veel natuurlijker over dan de bewerkte versies).
        ik zou er enkel nog voor zorgen dat er geen blaadjes voor zijn tong hangen.

Comment

Ik zou iets tussen de eerste en de laatst bewerkte versie nemen,de laatste is volgens mij nog altijd een beetje teveel verzadigd van kleur,waardoor de groene tinten er onnatuurlijk hard gaan uitzien,en dit is geen beeld dat om zoiets vraagt.Over de technisch gedeelte is hier alles al gezegd.Het is dus nog een beetje oefenen maar met je Dofmaster in de hand zal dat zeker lukken,heel nuttig dit Grtjes en nog veel succes,Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Working...
          X