Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Excuseer Deka, waarom zo statisch ? Ondanks een goede zwart/wit opname is de inhoud totaal dood. Zoal ik steeds suggereer "een foto moet een ziel hebben", hier is vind ik geen ziel terug Maar er komen er nog na mij (hopelijk)
Ik dacht dat het de Daltons waren, die zijn ook met 4 in afnemende hoogte .
On topic, ik moet GR volgen in zijn comment, het is wel allemaal mooi maar ik mis toch ook wel de ziel in deze foto.
Als ze 90° draaien en ze gaan dan weg van of komen naar de camera toe krijg je meteen een hele andere foto. Er komt dan veel meer dynamiek en diepte in je beeld. Struik, mensen, horizon, het zit allemaal haast op één lijn nu.
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Excuseer Deka, waarom zo statisch ? Ondanks een goede zwart/wit opname is de inhoud totaal dood. Zoal ik steeds suggereer "een foto moet een ziel hebben", hier is vind ik geen ziel terug Maar er komen er nog na mij (hopelijk)
Ik vin hem heel mooi ,onderaan misschien een beetje afdoen,maar dat is persoonlijke smaak,vind hem helemaal niet zonder ziel,mooi gedaan en de zw-wit versie vind ik hier heel geslaagd Grtjes Francine
Vier musketiers, de Daltons,...ik dacht aan de vier heemkinderen op naar het ros
Je wil meekijken met hen, maar je ziet rechts enkel een grijze vlek in de lucht (die mocht van mij ook weggewerkt worden, want die trekt steeds weer m'n aandacht)
Prachtig in zw/w, maar een foto met weinig ziel.
Er mag ook gerust wat van het gras af.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik vind dit wel mooi. Samen en toch elk apart in een eigen wereldje met een eigen
interpretatie van wat ze zien. Wat, dat weten we niet. Dat hoeft ook niet. Soms is
dat gewoon zo.
Ik hoop dat je achter 12 jaar een following up, zelfde plaats, zelfde groepje, maakt
en plaats. Dan kom ik beslist terug kijken.
Rosie,Anaisje,Falco74,Pimpeltje,G.R.,EdjeC,Erik3,V innyDizzy,FrancineVersluys,Pixxel,Saphi,Doudeke,GA N,
Een beetje een verlate dank voor het kijken en het commentaar. Verdeelde meningen, die ik apprecieer ...
[I]G.R Edje C, VinnyDizzy, Saphi/I] Over het statische van de foto en het wel of niet hebben van een ziel in deze foto kan je inderdaad je eigen mening hebben, wat natuurlijk zeker en vast kan.
Misschien was ik wel onder invloed van de situatie waar we deze foto gemaakt hebben ? Opkomende mist op het topje van een helling ??? Ik koos hier bewust voor deze pose, daar ik al veel ander materiaal heb waar er actie in de modellen zit ...
Ik dacht dat het de Daltons waren, die zijn ook met 4 in afnemende hoogte .
On topic, ik moet GR volgen in zijn comment, het is wel allemaal mooi maar ik mis toch ook wel de ziel in deze foto.
Als ze 90° draaien en ze gaan dan weg van of komen naar de camera toe krijg je meteen een hele andere foto. Er komt dan veel meer dynamiek en diepte in je beeld. Struik, mensen, horizon, het zit allemaal haast op één lijn nu.
Ik vind dit wel mooi. Samen en toch elk apart in een eigen wereldje met een eigen
interpretatie van wat ze zien. Wat, dat weten we niet. Dat hoeft ook niet. Soms is
dat gewoon zo.
Ik hoop dat je achter 12 jaar een following up, zelfde plaats, zelfde groepje, maakt
en plaats. Dan kom ik beslist terug kijken.
Doudeke,
Laat ons hopen dat dit inderdaad nog eens zou kunnen ... Ik vraag me al af wat het dan zou geven ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment