Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 4 musketiers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De 4 musketiers

Tips en commentaar welkom,
    groeten,
    deka

Exif
    AV/16 - TV/ 160 - ISO 500
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: De 4 musketiers

ik vind dat wel iets speciaal, en mooi
    grt Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Deka, bij ons zeggen ze: kleine boompjes worden groot.
      Dit is het eerste dat in mij opkomt bij het bekijken van je foto.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Mooie compositie ,
        Ik persoonlijk zou de boom er afgelaten hebben en het grasveld op 1/3 vd foto .
        Maar dat is smaak he
        Nikon D70s + Nikon D90
        18-70 mm f3.5-4.5 + 18 - 200 mm f3.5-5.6 + 50 mm f1.4

Comment

Echt geweldig
          grt,
          Pimpeltje
          Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
          Pimpel

Comment

Excuseer Deka, waarom zo statisch ? Ondanks een goede zwart/wit opname is de inhoud totaal dood. Zoal ik steeds suggereer "een foto moet een ziel hebben", hier is vind ik geen ziel terug Maar er komen er nog na mij (hopelijk)
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik dacht dat het de Daltons waren, die zijn ook met 4 in afnemende hoogte .

On topic, ik moet GR volgen in zijn comment, het is wel allemaal mooi maar ik mis toch ook wel de ziel in deze foto.
              Als ze 90° draaien en ze gaan dan weg van of komen naar de camera toe krijg je meteen een hele andere foto. Er komt dan veel meer dynamiek en diepte in je beeld. Struik, mensen, horizon, het zit allemaal haast op één lijn nu.

grts
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Haha... chic!
                Ik zou hem uitsnijden, breedte laten maar hoogte aanpassen (16/9 of nog platter )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Excuseer Deka, waarom zo statisch ? Ondanks een goede zwart/wit opname is de inhoud totaal dood. Zoal ik steeds suggereer "een foto moet een ziel hebben", hier is vind ik geen ziel terug Maar er komen er nog na mij (hopelijk)
                  Ik volg Raymond volledig!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik vin hem heel mooi ,onderaan misschien een beetje afdoen,maar dat is persoonlijke smaak,vind hem helemaal niet zonder ziel,mooi gedaan en de zw-wit versie vind ik hier heel geslaagd Grtjes Francine
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

Comment

Laten zoals ie is Ik vraag me erbij af, waar kijken ze naar,......
                      Photography is an art of observation.

Comment

Vier musketiers, de Daltons,...ik dacht aan de vier heemkinderen op naar het ros
                        Je wil meekijken met hen, maar je ziet rechts enkel een grijze vlek in de lucht (die mocht van mij ook weggewerkt worden, want die trekt steeds weer m'n aandacht)
                        Prachtig in zw/w, maar een foto met weinig ziel.
                        Er mag ook gerust wat van het gras af.
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik vind dit wel mooi. Samen en toch elk apart in een eigen wereldje met een eigen
                          interpretatie van wat ze zien. Wat, dat weten we niet. Dat hoeft ook niet. Soms is
                          dat gewoon zo.
                          Ik hoop dat je achter 12 jaar een following up, zelfde plaats, zelfde groepje, maakt
                          en plaats. Dan kom ik beslist terug kijken.

Comment

Heel mooie compositie!

Comment

Rosie,Anaisje,Falco74,Pimpeltje,G.R.,EdjeC,Erik3,V innyDizzy,FrancineVersluys,Pixxel,Saphi,Doudeke,GA N,

Een beetje een verlate dank voor het kijken en het commentaar. Verdeelde meningen, die ik apprecieer ...

[I]G.R Edje C, VinnyDizzy, Saphi/I]
                              Over het statische van de foto en het wel of niet hebben van een ziel in deze foto kan je inderdaad je eigen mening hebben, wat natuurlijk zeker en vast kan.
                              Misschien was ik wel onder invloed van de situatie waar we deze foto gemaakt hebben ? Opkomende mist op het topje van een helling ??? Ik koos hier bewust voor deze pose, daar ik al veel ander materiaal heb waar er actie in de modellen zit ...

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                              Ik dacht dat het de Daltons waren, die zijn ook met 4 in afnemende hoogte .

On topic, ik moet GR volgen in zijn comment, het is wel allemaal mooi maar ik mis toch ook wel de ziel in deze foto.
                              Als ze 90° draaien en ze gaan dan weg van of komen naar de camera toe krijg je meteen een hele andere foto. Er komt dan veel meer dynamiek en diepte in je beeld. Struik, mensen, horizon, het zit allemaal haast op één lijn nu.

grts
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                              Ik volg Raymond volledig!
                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Ik vind dit wel mooi. Samen en toch elk apart in een eigen wereldje met een eigen
                              interpretatie van wat ze zien. Wat, dat weten we niet. Dat hoeft ook niet. Soms is
                              dat gewoon zo.
                              Ik hoop dat je achter 12 jaar een following up, zelfde plaats, zelfde groepje, maakt
                              en plaats. Dan kom ik beslist terug kijken.
                              Doudeke,
                              Laat ons hopen dat dit inderdaad nog eens zou kunnen ... Ik vraag me al af wat het dan zou geven ...

groeten,
                              deka
                              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                              X