Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar is iedereen ?

Nog wat "stationsfotografie" ...
    Tips en commentaar welkom,
    groeten,
    deka

Exif
    AV/4 - TV/ 1/400 - ISO 400
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Waar is iedereen ?

hmmm, deka ik weet het niet, ik zie 2 mooie beelden in deze plaat enezrzijds de luifel aan de bovenzijde ander zijds de oude dame die staat te wachten op een trein, dit vind ik een mooi door de houding van het vrouwtje, de weerspigeling op de trap en de natte ondergrond.

dus foto 1 word een abstractje van de luifel en foto 2 een vierkante crop van de dame op het peron nee hoor je doet er mee wat je wil, dit is juist een bedenking van mijne ge2ë

groetjes
    renske

Comment

Ik kreeg een triestig gevoel .
      Wel mooi
      het geeft wel een gevoel van .....Zal ik je met de auto komen halen
      Ze heeft zulke dunne beentjes
      grt,
      Pimpeltje
      Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
      Pimpel

Comment

vind het wel heel mooi
        grt Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

De houding van het vrouwtje beeldt je titel echt goed uit! Knap gedaan. Knappe foto.

Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

Comment

Vind ik best een goede opname en de natte grond speelt steeds positief mee in dergelijke omstandigheden. Aan de houding te zien had de trein waarschijnlijk WEER vertraging
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een heel interessante en mooie foto, heel sprekend door de houding van het vrouwtje,je moet het maar zien he,hier hou ik echt van Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Een hele mooie! De sfeer druipt er letterlijk van af, je onderwerp is goed scherp en je hebt de lijnen goed weten te gebruiken.
                Stel je kritieken niet te scherp...
                Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooie foto!
                  Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

prima straat (Stationswerk).
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Deka, eentje om bij weg te dromen
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik vind het ook een leuke... roept idd het "ocharme" gevoel op..

Maar ik was zo aan het denken: misschien was hij ook mooi geweest als je
                        horizontaal getrokken had ipv verticaal ???
                        Hij is zo ook mooi, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik naar de foto keek.
                        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Na de foto nog eens bekeken te hebben vind ik zo'n station toch een uiterst boeiend biotoop voor fotografen... Ik ga mij er ook eens een dagske voor uittrekken denk ik...
                          Stel je kritieken niet te scherp...
                          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Bleuspics,Pimpeltje,Rosie,TomM,G.R.,Francine,Mysti ,Anaisje,LinseyP,Mysti,B33tle,Bouk

Een wat late bedankt voor het kijken en het commentaar. Gelukkig waren er hier wel nog mensen aanwezig ...

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                            hmmm, deka ik weet het niet, ik zie 2 mooie beelden in deze plaat enezrzijds de luifel aan de bovenzijde ander zijds de oude dame die staat te wachten op een trein, dit vind ik een mooi door de houding van het vrouwtje, de weerspigeling op de trap en de natte ondergrond.

dus foto 1 word een abstractje van de luifel en foto 2 een vierkante crop van de dame op het peron nee hoor je doet er mee wat je wil, dit is juist een bedenking van mijne ge2ë

groetjes
                            renske
                            Bleuspics,
                            Het abstractje van de luifel zou inderdaad wel kunnen en de vierkant crop van de dame ook, maar ik zal het voor deze foto toch maar op het geheel houden. Misschien eens bij een volgende ???

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Vind ik best een goede opname en de natte grond speelt steeds positief mee in dergelijke omstandigheden. Aan de houding te zien had de trein waarschijnlijk WEER vertraging
                            G.R.
                            Off topic : geen vertraging ... wel een spoorwissel

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                            Ik vind het ook een leuke... roept idd het "ocharme" gevoel op..

Maar ik was zo aan het denken: misschien was hij ook mooi geweest als je
                            horizontaal getrokken had ipv verticaal ???
                            Hij is zo ook mooi, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik naar de foto keek.
                            Linsey,
                            Horizontaal was inderdaad misschien ook wel een optie geweest. Ik zou dan echter wel een stuk trap meegehad hebben en dan ook nog wat meer trein op het andere perron ... Langs de andere kant zou er dan wat minder luifel geweest zijn ... Opnieuw maken zal deze keer geen optie zijn ...

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                            Na de foto nog eens bekeken te hebben vind ik zo'n station toch een uiterst boeiend biotoop voor fotografen... Ik ga mij er ook eens een dagske voor uittrekken denk ik...
                            mysti,
                            Voor mij is het station een heerlijk biotoop ... Ik passeer er heel regelmatig en neem zoveel als mogelijk mijn toestel mee ...Soms is er veel te vangen, andere keer helemaal niks ...Je kan het soms ook niet altijd op voorhand voorspellen ...

groeten,
                            deka
                            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

het was voor mij een tijdje geleden dat ik hier nog vertoefde, en vind nu dat de kwaliteit hier bij de "beginners" van een ongekend niveau is!!

knappe foto!
                              kzou wel eens willen zien met de achtergrond scherp en de dame onscherp
                              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                              X