Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hmmm, deka ik weet het niet, ik zie 2 mooie beelden in deze plaat enezrzijds de luifel aan de bovenzijde ander zijds de oude dame die staat te wachten op een trein, dit vind ik een mooi door de houding van het vrouwtje, de weerspigeling op de trap en de natte ondergrond.
dus foto 1 word een abstractje van de luifel en foto 2 een vierkante crop van de dame op het peron nee hoor je doet er mee wat je wil, dit is juist een bedenking van mijne ge2ë
Ik kreeg een triestig gevoel .
Wel mooi
het geeft wel een gevoel van .....Zal ik je met de auto komen halen
Ze heeft zulke dunne beentjes
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Vind ik best een goede opname en de natte grond speelt steeds positief mee in dergelijke omstandigheden. Aan de houding te zien had de trein waarschijnlijk WEER vertraging
Ik vind het ook een leuke... roept idd het "ocharme" gevoel op..
Maar ik was zo aan het denken: misschien was hij ook mooi geweest als je
horizontaal getrokken had ipv verticaal ???
Hij is zo ook mooi, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik naar de foto keek.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Na de foto nog eens bekeken te hebben vind ik zo'n station toch een uiterst boeiend biotoop voor fotografen... Ik ga mij er ook eens een dagske voor uittrekken denk ik...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
hmmm, deka ik weet het niet, ik zie 2 mooie beelden in deze plaat enezrzijds de luifel aan de bovenzijde ander zijds de oude dame die staat te wachten op een trein, dit vind ik een mooi door de houding van het vrouwtje, de weerspigeling op de trap en de natte ondergrond.
dus foto 1 word een abstractje van de luifel en foto 2 een vierkante crop van de dame op het peron nee hoor je doet er mee wat je wil, dit is juist een bedenking van mijne ge2ë
groetjes
renske
Bleuspics,
Het abstractje van de luifel zou inderdaad wel kunnen en de vierkant crop van de dame ook, maar ik zal het voor deze foto toch maar op het geheel houden. Misschien eens bij een volgende ???
Vind ik best een goede opname en de natte grond speelt steeds positief mee in dergelijke omstandigheden. Aan de houding te zien had de trein waarschijnlijk WEER vertraging
G.R.
Off topic : geen vertraging ... wel een spoorwissel
Ik vind het ook een leuke... roept idd het "ocharme" gevoel op..
Maar ik was zo aan het denken: misschien was hij ook mooi geweest als je
horizontaal getrokken had ipv verticaal ???
Hij is zo ook mooi, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik naar de foto keek.
Linsey,
Horizontaal was inderdaad misschien ook wel een optie geweest. Ik zou dan echter wel een stuk trap meegehad hebben en dan ook nog wat meer trein op het andere perron ... Langs de andere kant zou er dan wat minder luifel geweest zijn ... Opnieuw maken zal deze keer geen optie zijn ...
Na de foto nog eens bekeken te hebben vind ik zo'n station toch een uiterst boeiend biotoop voor fotografen... Ik ga mij er ook eens een dagske voor uittrekken denk ik...
mysti,
Voor mij is het station een heerlijk biotoop ... Ik passeer er heel regelmatig en neem zoveel als mogelijk mijn toestel mee ...Soms is er veel te vangen, andere keer helemaal niks ...Je kan het soms ook niet altijd op voorhand voorspellen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment