Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
palingbeekpad
Collapse
X
-
-
Re: palingbeekpad
Bij deze zou het nog kunnen gaan om een bewust gekozen onscherpte. Ze misstaat althans niet echt hier.
Een leuk standpunt en ondanks (of dankzij) de onscherpte een intrigerende foto.Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Ik vind deze echt wel iets hebben hoor,heel sfeervolGrtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door valorid Bekijk berichtfotografie gaat voor mij niet over scherp of onscherp, maar over de sfeer die een foto weergeeft
vorige topics waren inderdaad niet altijd de beste, maar deze is precies zoals ik hem wou
Maar... ik kan mij moeilijk voorstellen dat als je een oefening op DOF doet (wat dit toch is) je bewust kiest om niets scherp te hebben.
Als dit toch de bedoeling is, proficiat dan...
Anders... laat a.u.b. de forumleden meezoeken naar de reden van de onscherpte (o.a. door exif-gegevens toe te voegen) en leer zo iets bij. Want daar is dit forum heel geschikt voor.
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk berichtGoed idee, mooi standpunt
Maar... ik kan mij moeilijk voorstellen dat als je een oefening op DOF doet (wat dit toch is) je bewust kiest om niets scherp te hebben.
Als dit toch de bedoeling is, proficiat dan...
Anders... laat a.u.b. de forumleden meezoeken naar de reden van de onscherpte (o.a. door exif-gegevens toe te voegen) en leer zo iets bij. Want daar is dit forum heel geschikt voor.
Grtz,
Peter
Comment
Comment