Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

palingbeekpad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• palingbeekpad

Last edited by valorid; 23 februari 2011, 19:28.

Re: palingbeekpad

Naar mijn idee heeft alleen het kader voldoende scherpte.

Ik heb ook even gekeken naar jouw andere topics.

Mijn indruk is dat ze alle lijden aan onscherpte. Dat zou te maken kunnen hebben met de
    instellingen van jouw camera.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Bij deze zou het nog kunnen gaan om een bewust gekozen onscherpte. Ze misstaat althans niet echt hier.
      Een leuk standpunt en ondanks (of dankzij) de onscherpte een intrigerende foto.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Ik volg hier Misty toch wel. Een heel mooi standpunt ingenomen en een goede compo voor mij.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

fotografie gaat voor mij niet over scherp of onscherp, maar over de sfeer die een foto weergeeft
          vorige topics waren inderdaad niet altijd de beste, maar deze is precies zoals ik hem wou

Comment

Ik vind deze echt wel iets hebben hoor,heel sfeervol Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door valorid Bekijk bericht
              fotografie gaat voor mij niet over scherp of onscherp, maar over de sfeer die een foto weergeeft
              vorige topics waren inderdaad niet altijd de beste, maar deze is precies zoals ik hem wou
              Goed idee, mooi standpunt

Maar... ik kan mij moeilijk voorstellen dat als je een oefening op DOF doet (wat dit toch is) je bewust kiest om niets scherp te hebben.

Als dit toch de bedoeling is, proficiat dan...
              Anders... laat a.u.b. de forumleden meezoeken naar de reden van de onscherpte (o.a. door exif-gegevens toe te voegen) en leer zo iets bij. Want daar is dit forum heel geschikt voor.

Grtz,
              Peter
              Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
                Goed idee, mooi standpunt

Maar... ik kan mij moeilijk voorstellen dat als je een oefening op DOF doet (wat dit toch is) je bewust kiest om niets scherp te hebben.

Als dit toch de bedoeling is, proficiat dan...
                Anders... laat a.u.b. de forumleden meezoeken naar de reden van de onscherpte (o.a. door exif-gegevens toe te voegen) en leer zo iets bij. Want daar is dit forum heel geschikt voor.

Grtz,
                Peter
                reden van de onscherpte is f5,6

Comment

Working...
                X