Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstpano een paar jaar geleden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herfstpano een paar jaar geleden

pano van 5 foto's zonder statief en zonder stichprogramma
    of het goed is of niet zal ik aan de commentaar weten

exif van een van de foto's
    F-stop f/4
    Belichtingstijd 1/100
    Iso-snelheid ISO-64
    Brandpuntafstand 16mm
    Max lensopening 3
    Meetmodus gemiddelde
    35mm brandpuntafstand

Re: herfstpano een paar jaar geleden

Het ziet er mooi uit van compo, maar is helemaal onscherp,ik denk dat je dit toch beter op statief had genomen met een hoger diafragma,f4 is een beetje weinig,ik ga hiervoor naar een diafragma van minstens 8 tot 16, Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Het ziet er mooi uit van compo, maar is helemaal onscherp,ik denk dat je dit toch beter op statief had genomen met een hoger diafragma,f4 is een beetje weinig,ik ga hiervoor naar een diafragma van minstens 8 tot 16, Grtjes Francine
      Ja weet ik nu ook na de cursus en voor het verkleinen was hij toch iets scherper, heb hem eens laten zien omdat fotografie nu voor mij verleden tijd is,
      toch bedankt voor het kijken
      Renée

Comment

Renée,daar dit een paar jaar geleden gedaan is, is dit zo . De toestellen toen en nu zijn niet meer te vergelijken. Ook de bewerkingsprogramma's van nu maken dit een stuk eenvoudiger. Het lijkt al de oertijd in de moderne fotografie wereld.
        Als ik denk aan de kwaliteit van het eerste digitaal cameraatje dat hier binnen kwam
        Wel waren wij toen dik tevreden met wat dat ding zonder filmrolletje zoal in petto had
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Met deze beperkingen (geen statief, geen stichprogram) vind ik het op technisch gebied al
          een knappe prestatie. En daarnaast vind ik hem ook nog mooi en fijn van kleur.
          Last edited by Plaatwerker; 23 februari 2011, 19:43. Reden: tikfout
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Renée,daar dit een paar jaar geleden gedaan is, is dit zo . De toestellen toen en nu zijn niet meer te vergelijken. Ook de bewerkingsprogramma's van nu maken dit een stuk eenvoudiger. Het lijkt al de oertijd in de moderne fotografie wereld.
            Als ik denk aan de kwaliteit van het eerste digitaal cameraatje dat hier binnen kwam
            Wel waren wij toen dik tevreden met wat dat ding zonder filmrolletje zoal in petto had
            Is van 2008 en nog met mijn vorige camera, en heb hem ook vergeten te verscherpen na het verkleinen, zal misschien nog af en toe een laten zien van tijdens de basiscursus die in de school niet werden beoordeeld,
            Bedankt voor het kijken
            Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
              Ja weet ik nu ook na de cursus en voor het verkleinen was hij toch iets scherper, heb hem eens laten zien omdat fotografie nu voor mij verleden tijd is,
              toch bedankt voor het kijken
              Renée
              Spijtig dat het fotograferen verleden tijd is voor jou,laat er maar nog een paar zien vanuit je archief misschien,dat is altijd leuk,en zo blijf je er toch een beetje het gevoel van fotograferen aan overhouden Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Met deze beperkingen (geen statief, geen stichprogram) vind ik het op technisch gebied al
                een knappe prestatie. En daarnaast vind ik hem ook nog mooi en fijn van kleur.
                Bedankt
                Renée

Comment

Nu ik heb er van genoten hoor
                  een knap stukje werk heb je daarmee neergezet
                  En ben jij jaloers op mij ?
                  geen rede is daarvoor
                  Ik kijk naar je andere foto's uit hoor
                  grt,
                  Pimpeltje
                  Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                  Pimpel

Comment

Working...
                  X