Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie opname, kan volgens mij wel wat meer contrast gebruiken.
groetjes
renske
Ik had al wat gespeeld met het contrast, maar die schaduw links onder werd dan TE aandrukkelijk aanwezig. Ik heb verschillende manieren geprobeerd om die wat weg te werken, maar daar moet ik nog aan oefenen.
Mooi plaatje, leuk lijnenspel en een prima camerastandpunt .
Ik zou de horizon of mooi in het midden houden (soms kan en mag het zoals hier) of ik zou gaan voor 1/3 lucht en bovenaan wat afhalen. Het schommelt er nu zo'n beetje tussenin. Horizon staat trouwens nog steeds een klein tikje scheef of er scheelt iets aan mijn scherm .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment