Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, ook de belichting
(Je had wel dat haartje of zo eruit mogen vissen. 't trekt continu m'n aandacht)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
héhé, goed opgemerkt!
ik had een 30-40 tal foto's genomen van deze roos in januari.
waarschijnlijk heb ik de vaute gehouden
Nu waren mijn pogingen gericht op het testen van een lensje, welk diafragma het scherpst is & ook spelen worstelen met de witbalans. De échte kleur was net een tikje anders dan de foto. Manuele witbalans op of af... maar dat valt buiten deze post & zal ik ter zijner tijd een draadje over openen.
Bedankt voor jullie insteek.
Op aanraden van jullie drie heb ik verder uitgesneden.
Beter ?
Ik ben wel wat verliefd geworden op dat 'haartje' maar ik ben dan ook ne rare
ike.
Ik hou van rare gasten dus doe maar raar verder en die rare crop hoefde voor mij niet want nu is die mooie rare sfeer verdwenen in je foto en dat prachtig krullend haartje... ja dat had je toch kunnen retoucheren hé. Een raar knap beeld
Comment