Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het is inderdaad een subtiele technische, vlot oplosbare, kwestie.
Ik ben al blij dat je het op een sportieve manier opneemt.
Groetjes, en maak er deze week eens wat werk van, je zal dan zien dat het niet zo moeilijk is.
je hebt gelijk , dit ware mooier en beter geweest, maar ......
ik heb reeds de max groothoek van mijn objectief gebruikt en mij op het midden van dit plein geplaatst met de camera in vertikale opstelling om maximaal bereik in de hoogte te bereiken.
probleem is daar dat er een relatief grote helling is tussen centraal station en het hotel Le Meridien, waardoor ik na enkele try outs ergens het "midden" heb gekozen met als doel de "ring" als bovengrens te nemen ( soort metalen ring die het plein rond op palen omzoomt ). Hierdoor staan niet alle gebouwen er volledig op, wat inderdaad jammer is.
om alles erop te plaatsen had ik een tweede "ronde" moeten maken met het objectief hoger gericht en dan alles stitchen.
ik zal dit nog wel eens proberen in de zomer , maar na 24 foto's in de kou had ik er toen wel genoeg van ...
Daar kan ik inkomen,het is een hele mooie hoor,en een uitdaging van jewelste, zit ook al een tijdje te denken om zoiets te proberen,moet niet makkelijk zijn om alles precies in te schatten denk ik
Comment