Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie vlakverdeling, knap van kleur en de goed de lijnen weergegeven...
In mijn ogen staat hij toch niet zo heel erg scheef, of je moet hem geupdate hebben en de originele weggehaald hebben...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Een streep is in het "Vlaams Nederland" zowat synoniem voor lijn. In de foto zie ik (en uw wrs niet dus) 2 lijnen van links naar rechts in de wolken, 1x bomen, 1x waterstreep (excusez le mot) , 1x zandstreep. Betreft kleuren : altijd al een voorliefde gehad voor kleurig Fuji-films vorige eeuw, zal er te diep inzitten zeker ?
Een streep is in het "Vlaams Nederland" zowat synoniem voor lijn. In de foto zie ik (en uw wrs niet dus) 2 lijnen van links naar rechts in de wolken, 1x bomen, 1x waterstreep (excusez le mot) , 1x zandstreep. Betreft kleuren : altijd al een voorliefde gehad voor kleurig Fuji-films vorige eeuw, zal er te diep inzitten zeker ?
gr,
Ah, wel, dan heb ik weer wat Vlaams Nederlands erbij geleerd.
Zo'n voorliefde kan dat wel verklaren. Zelf ben ik meer een koelte mens. Soms krijg ik ook
wel eens een verwijt daarover.
Weer maar knippen, terwijl mijn inziens hier niks te knippen valt. Dit is een mooi panorama zonder meer met een voorkeur voor warme kleuren, een recht van de auteur.
Comment