Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De hond voor mij 2 x goed en in beweging op de foto. De rest volgt later wel weer
De eerste ziet er van kleur beter uit dan de tweede, zit wel op een laptopje te kijken.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Jij oefent blijkbaar veel met je hond ? De eerste is beter van kleur en contrast dan de tweede waarschijnlijk te wijten aan je opnamestandpunt als ik goed zie, ietsje hoger of lager kan een invloed hebben doch nadien wat corrigeren hé Tom
je zegt zelf al wat je van je compo denkt...dus daar gaan we niets meer moeten aan toevoegen hé.
De eerste bevalt mij het beste. Ga me niet uitspreken over kleuren...
Maar de scherpte die je hebt in de eerste op z'n ogen....gewoonweg zalig
Ook heeft hij een andere houding dan in de tweede waardoor zijn kop er een stuk imposanter uit ziet.
Mooi
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Dank u wel voor de mooie comments! Blij dat het eens een goede is. Beide foto's zijn in RAW genomen en dan natuurlijk contrast en kleur bijgewerkt.
@G.R. Dit zijn nog altijd foto's van de vorige keer (had er toen zo'n stuk of 100) En het is ook een makkelijk en fijn onderwerp om te oefenen he. Als je die ergens mee naartoe neemt met een balletje, dan lopen ze zo vaak op en af als je wil, dus veel oefentijd