Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eentje voor valentijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eentje voor valentijn

Niet direct de beste foto vind ik persoonlijk maar wel eentje die mooi past bij deze valentijndag

NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

Re: Eentje voor valentijn

Spijtig dat ze zo ver of diep in de foto staan.
    Er zat best wel wat potentieel in het concept.
    Mijn Flicr

Comment

Valentijn, houding is goed gezien en viel direct op
      Helaas waren ze te ver weg om het nog goed op foto te hebben.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik had kreeg ze niet dichter ingezoomd. Het was ook uit de hand trekken want we gingen gewoon maar fietsen en waren niet voorbereid op dit "spektakel"
        Ik kon natuurlijk zelf te water gaan maar dan is de vraag of ze nog zo mooi zouden geposeerd hebben natuurlijk ;-)
        NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

Comment

Ik kon natuurlijk zelf te water gaan maar dan is de vraag of ze nog zo mooi zouden geposeerd hebben natuurlijk
          Ik vrees dat de vogel zou weg vliegen, het is toch wat frisjes om een duik te nemen
          Ik had kreeg ze niet dichter ingezoomd.
          Dat is op zo een moment ketteren dat je niet het juiste materiaal kan benutten
          Ze vormen toch een mooi hartje of zou het een paartje zijn.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
          X