Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mist

Beste kijkers en lezers,

Ik moet enkele foto's laten afmaken voor in een pp te plaatsen om in ons clubsalon te hangen.
    Maar ik ben er niet uit welke er zouden kunnen voor in aanmerking komen.

Graag had ik jullie mening geweten hieromtrent.
    Ik zou een reeksje moeten samenstellen.

Ik post hieronder drie foto's maar er zijn er meer. Zie link https://picasaweb.google.com/Melkdje...dmistTeKastel#

De foto's die ik post zijn volledig onbewerkt omdat ik dan nog altijd aanpassingen kan doen.
    Hopelijk helpen jullie mij een beetje vooruit, maar daar twijfel ik niet aan...
    Laat maar weten welke de voorkeur krijgen.

Ook voor een niet reeks mogen de foto's beoordeeld worden en graag ook deze uit de link.

1/200 - f7,1 - 24 mm - ISO 200

1/250 - f8 - 24 mm - ISO 200

1/640 - f9 - 70 mm - ISO 200

Alvast veel dank voor jullie medewerking...
    Last edited by Melkdjefer; 10 februari 2011, 18:28.
    Olivier
    CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

Re: Mist

't Zal wel belachelijk zijn maar euhm... wat is een pp?
    update: Gokje: een passe partout?
    Wat soort club is het? Indien je bij de hells angels bent, vind ik ze precies wat te soft...
    Last edited by Mysti; 10 februari 2011, 18:37. Reden: Even nagedacht...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Uit de 3 foto's vind ik de tweede de beste: mooi licht!
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

mooie foto's mijn voorkeur 1, 3, 2

mvg,
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

De tweede vind ik het mooiste,de eerste bevalt me ook wel,maar er zit een lensfoutje in de boom, waarschijnlijk heeft het zonnetje in je camera geschenen,t'is anders ook wel een hele mooie hoor.De derde is mooi maar mist iets,misschien wat contrast?
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

De Zogenoemde PP is inderdaad een Passe Partout.
            De club is Koninklijke fotoclub Imago Hamme.
            Lensfout is makkelijk weg te werken hé, maar zoals ik al zei, foto's zonder enige bewerking recht uit de doos.

Ik heb deze drie foto's aangepast mag ik deze hier gewoon bij plaatsen of niet?
            Hierbij de aanpassingen:

Gr.
            Last edited by Melkdjefer; 11 februari 2011, 13:50.
            Olivier
            CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

Comment

Heb hier de aangepaste foto's bijgezet...
              Olivier

Comment

Hallo Olivier. Lid van Imago Hamme ! Dat zijn geen zeveraars hé man - goede club (vroeger toch). Ik vind het raar dat jij hier raad komt vragen terwijl je in een fotoclub bent ? Reacties en bijstand vragen gebeurt hier geregeld (nieuwkomers/beginners) en een paar brave zielen bedienen jullie dan op jullie wenken. Helaas stel ik weinig respons vast achteraf. Ook eens een bezoekje brengen met u (jullie) mening(en) aan die mensen is een kleine moeite en getuigd van sympathie en zo werkt een forum !!!
                Uw foto's, en dan bedoel ik de updates, zijn alle drie knap van sfeer, licht en kleur Ik wens je dan ook veel succes
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Hallo Olivier. Lid van Imago Hamme ! Dat zijn geen zeveraars hé man - goede club (vroeger toch). Ik vind het raar dat jij hier raad komt vragen terwijl je in een fotoclub bent ? Reacties en bijstand vragen gebeurt hier geregeld (nieuwkomers/beginners) en een paar brave zielen bedienen jullie dan op jullie wenken. Helaas stel ik weinig respons vast achteraf. Ook eens een bezoekje brengen met u (jullie) mening(en) aan die mensen is een kleine moeite en getuigd van sympathie en zo werkt een forum !!!
                  Uw foto's, en dan bedoel ik de updates, zijn alle drie knap van sfeer, licht en kleur Ik wens je dan ook veel succes
                  Ik vraag of probeer hier soms wat meer te weten te komen voor ik mijn foto's bij de club laat zien. Zo dat ik mij niet al te belachelijk maak. Leg mij nog maar een jaar of twee toe als hobby voor fotografie en heb zeker niet die richting gestudeerd. Ben ook één van de jongste van de club, maar wil niet onderdoen. Leren kost natuurlijk ook geld hé. Maar de club zelf is wel heel fijn hoor. We krijgen inderdaad goeie en veel opmerkingen van hoe wel en hoe niet.

Groeten Olivier
                  Olivier

Comment

heel mooie foto's,
                    en van de aangepaste ga ik voor 1
                    Grt Rosie
                    GROETJES ROSIE
                    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Working...
                    X